Ny film från Shogun 2

Medlem
Ny film från Shogun 2

Najs.

Inaktiv

Stör mig redan på regnet, det är snyggt som fan men har aldrig gillat regn i total war spel

Medlem

Snyggt.

Trevligt att generalens tal är på japanska och inte nån horribel engelska med brytning.

Medlem

Har de inte redan visat samma film fast med andra kommentarer? Hmm, det kanske var i reklampauserna under IEM StarCraft II-turneringen.

Medlem

25e mars enligt spelbutiken, bara att boka!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

"Stör mig redan på regnet, det är snyggt som fan men har aldrig gillat regn i total war spel". Tror säkert Hitler sa samma sak om den ryska vintern: "Vackert att titta på men den sabbar mitt krig".

Jag är inte riktigt med på vad du menar, väder är en viktig del av hur du planerar ditt anfall. För min del så skulle jag aldrig vilja ha ett arkadspel där det luktar sommaräng alltid. Det är en del av spelet som man får lära sig bemästra.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Snyggt.

Trevligt att generalens tal är på japanska och inte nån horribel engelska med brytning.

Det är inte helt omöjligt att det blir som i originalet, att man kan välja.

Medlem

Älskar väder. Tungt regn mot musköt-/bågskyttetunga arméer är rena drömmen och jag älskar hur man får ännu en faktor som man måste anpassa sig till.

Medlem

Ser redan väldigt mysigt ut :). Hoppas verkligen det blir bra, sitter fortfarande och spelar Rome en hel del:D

Inaktiv

Battle AI:n verkar har fått ett uppsving, såg riktigt bra ut. Om allt fungerar så bra i spelet vid release så är jag positiv, hoppas de gjort stora framsteg på kampanj-AI:n också.

Medlem

Intet nytt i solens rike ser jag! Jag menar, kom igen med nåt nyskapande nångång!

Inaktiv
Skrivet av Jonny:

Intet nytt i solens rike ser jag! Jag menar, kom igen med nåt nyskapande nångång!

Typ som Starcraft II?

Medlem

Nice! Det här ser ut att bli nåt....

Medlem

Givet köp! Nån som förresten vet hur man får originalet o funka på vista medans man väntar?

Medlem

Om de lyckats förändra kampanj-AI från de tidigare spelen från irriterande ologisk till någorlunda halvsmart blir det ett köp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

najs medd en bra AI, jävlar vad man fått krupp på den i empire


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem

så... vad är skillnaden mellan detta spel och alla andra TOTAL WAR spel? tkr det kmr nya total war hela tiden o man märker knappt ngn skillnad i dem, skulle dock vara jävligt nice ifal det var typ en massivt stor banna, o man kunde bygga Hus ETC som i dem flesta RTS, så man kunde göra nya gubbar. För ja gillar det här med att man kan ha flera flera hundra gubabr, men att bara ha ett stort slagg per match är ngt som känns dystert, föredrar då spel som AGE OF EMIPES 3 Med många fler, där man får bygga upp sin stad o sina soldater, men i såna spel brukar man inte kunna ha så stora armeér, och bannorna brukar va relativt små, men skulle bannorna vara skit stora, och då mennar ja värkligen stora, sen att man hade flera tusen gubbar, ah då skulle det vara ngt alltså.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

så... vad är skillnaden mellan detta spel och alla andra TOTAL WAR spel? tkr det kmr nya total war hela tiden o man märker knappt ngn skillnad i dem, skulle dock vara jävligt nice ifal det var typ en massivt stor banna, o man kunde bygga Hus ETC som i dem flesta RTS, så man kunde göra nya gubbar. För ja gillar det här med att man kan ha flera flera hundra gubabr, men att bara ha ett stort slagg per match är ngt som känns dystert, föredrar då spel som AGE OF EMIPES 3 Med många fler, där man får bygga upp sin stad o sina soldater, men i såna spel brukar man inte kunna ha så stora armeér, och bannorna brukar va relativt små, men skulle bannorna vara skit stora, och då mennar ja värkligen stora, sen att man hade flera tusen gubbar, ah då skulle det vara ngt alltså.

Säker på att du får posta här för mamma och pappa?

Skrivet av Forcie:

Säker på att du får posta här för mamma och pappa?

Tänkte precis detsamma


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Forcie:

Säker på att du får posta här för mamma och pappa?

Tänkte precis detsamma

Huff. Troll : /

Medlem
1
Skriv svar