Duke Nukem Forever lever!

Medlem

känns som spelet kmr säljas i 12 miljoner exemplar första dan varav 11 miljoner 754 tussen 239 kmr bli jävligt besvikna, hur kan det ens ta så lång tid att utveckla deta spel? vad äre som tar tid liksom?


signatur

Rwa?

Medlem

Det gick säkert långa perioder när de inte rörde spelet. Sen så har det ju bytts inriktning av spelet flera gånger.

Medlem

Kommer bli kul att se hur det verkligen blir. Det lilla jag såg verkar bra.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

MFC
Medlem

Nu vet jag varför Obama vill kunna stänga Internet... DNF får INTE släppas...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Anledningen till varför det tagit sån tid är, om jag chansar rätt, att 3drealms är/var perfektionister.

Och detta är historia som kommer att skrivas. Bra eller dåligt, jag ska ha collectors!

<- Had his bet's on Duke


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Man börjar smått undra när man får lägga vantarna på PAX-videon egentligen, eller rent av demon! Förvånar mig att inte ens en handycam av den stängda visningen finns ute. Vill ha, vill ha, vill ha!!!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Vad säger ni, hur lång tid tar det innan Gearbox låter meddela att DNF blir försenat? :>

Medlem

Det ser ut som jag som Sveriges troligen största Duke fan får rätt ändå tillslut då trots allt hån jag fått genomlida.
Blir enormt spännande det här.

Medlem
Medlem
Medlem

Hur kan det här spelet va så hypat? Begriper inte.

Skriv svar