Film och bilder från Red Orchestra 2

Medlem
Skrivet av cmdrsven:
Skrivet av DU238:
Skrivet av Forcie:
Skrivet av DU238:

Rätt så ball trailer. Kan man spela som Ryssar och Tyskar?

Nej, att spelet utspelar sig i Stalingrad 1942 är egentligen bara en distraktion. Egentligen är det fråga om en schackturnering mellan somalier och grönländare.

Whoa :O. Nu när jag tänker på det så låter frågan lite fel, men ändå, jag har hittils inte sett en WW2 FPS där man kan spela som Tyskar. Finns gott om utvecklare som slänger på ett namn som Heroes of Stalingrad och skiter i Tyskarna. Eran sarkasm hjälper inte.

Övriga tjockskallar inser inte att du menar singleplayer.

För att svara på frågan så ja, man kommer att få spela även som tyskar i singleplayer-kampanj. Inga detaljer är dock kända om den delen av spelet och jag tvivlar på att vi kommer att få någon vidare stor cinematisk kampanj á la CoD. Tror inte att Tripwire har resurser till det. Blir mer nog mer ett glorifierat skirmish-läge med bottar.

Fan. Det är ju en episk kampanj som Tyskar jag vill ha:(

Medlem

fasen, detta ser ju mycket lovande ut. det är inte ofta man ser filmer med ben flyga åt höger och vänster hoppas detta blir bra som spel också, för isåfall blir det ytterligare ett spel till samlingen. skall det fortsätta så här måste jag be om en kraftig löneökning snart


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Att det här skulle bli annat än fantastiskt är svårt att tro. Både Red Orchestra och Killing Floor är grymma lir, spelar fortfarande RO till och från, och med de nya funktionerna kommer det blir helt sjukt bra!

Medlem

Kul med plastgubbar som skjuter på varandra.

Hata Unreal 3-motorn.

Medlem
Skrivet av The_Jigsaw:

fasen, detta ser ju mycket lovande ut. det är inte ofta man ser filmer med ben flyga åt höger och vänster hoppas detta blir bra som spel också, för isåfall blir det ytterligare ett spel till samlingen. skall det fortsätta så här måste jag be om en kraftig löneökning snart

Enda gången jag minns att jag sett ben och armar flyga härs och tvärs var i CoH men sen verkade det som om man patchade bort den lilla realismbiten från spelet!

12
Skriv svar