Spana in Infamous 2-gameplay

Robot
Medlem
Spana in Infamous 2-gameplay

http://console.se/ps3/chip/psjailbreak.html

Nu är ps3:an knäckt! nu kan snart alla spela gratis spel ;P

Medlem
Skrivet av LuNxOr:

http://console.se/ps3/chip/psjailbreak.html

Nu är ps3:an knäckt! nu kan snart alla spela gratis spel ;P

Är det inte fortfarande en del jobb att tanka och bränna ut allt på BluRay skivor?
Jag håller mig helst undan piratkopior till PS3:an, trots att jag tycker att konsolspelspriserna borde sänkas. Jag gillar onlinefunktionerna osv, samt har ett par vänner jag spelar med etc.

och angående trailern: Jag gillade vad jag såg. Jag spelade inte 1an så värst mycket(bara demot), inte fått chansen till mer än så. Kanske köper spelet någon gång nu när priset sjunkit rätt så rejält.

Medlem

haha, zoidberg!

Ja alltså på monstret i slutet


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Så hette han ja! Dr Zoidberg Tyckte jag kände igen ljudet från något ;P Awesome gameplay för övrigt, gillar verkligen dom nya krafterna dom visade upp, och jäkligt bra lirare med sin taktik, även om det var godmode 1 på honom

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av LuNxOr:

http://console.se/ps3/chip/psjailbreak.html

Nu är ps3:an knäckt! nu kan snart alla spela gratis spel ;P

Är det inte fortfarande en del jobb att tanka och bränna ut allt på BluRay skivor?
Jag håller mig helst undan piratkopior till PS3:an, trots att jag tycker att konsolspelspriserna borde sänkas. Jag gillar onlinefunktionerna osv, samt har ett par vänner jag spelar med etc.

och angående trailern: Jag gillade vad jag såg. Jag spelade inte 1an så värst mycket(bara demot), inte fått chansen till mer än så. Kanske köper spelet någon gång nu när priset sjunkit rätt så rejält.

efter vad trailern visade så värkar man bara behöva en skiva med ngt spel på, sen lurar chipet ps3:an att skivan har ett annat spel på sig (viste fan inte hura skulle formulera detta så det blev lite fucked up) ex som han stoppade in God of war, fast sen lurade chipet ps3:an att det var, ah vilket spel det nu var han körde, kmr inte ihåg.

men endås håller jag med, föredrar spel på skiva o manual + fodral, manualen är en del av spelglädjen för mig, lr ah så länge den inte är typ på 3 sidor o svartvit ( cod 4) lr bara svartvit o allmänt tråkig ( Starcraft 2 / Supcom 1)


signatur

Rwa?

Medlem

Väntar faktiskt hellre nån månad då priserna gått ner och köper ett spel. Har varit en väldigt aktiv pirat i mina unga år fast idag skulle jag nog inte tänka mig att bränna spel till ps3an.
Där är lite mer glädje att köpa ett spel med manual och grejer än att bränna ut alla spel och köra på kvantitet istället för kvalite.

Dom spel jag köpt till PC, PS, XBOX har jag spelat avsevärt mycket mer än spel man laddat ner och bränt.

Medlem
Skrivet av delli:

Väntar faktiskt hellre nån månad då priserna gått ner och köper ett spel. Har varit en väldigt aktiv pirat i mina unga år fast idag skulle jag nog inte tänka mig att bränna spel till ps3an.
Där är lite mer glädje att köpa ett spel med manual och grejer än att bränna ut alla spel och köra på kvantitet istället för kvalite.

Dom spel jag köpt till PC, PS, XBOX har jag spelat avsevärt mycket mer än spel man laddat ner och bränt.

Håller med helt, ett spel känns mer värt att spela igenom om man betalat för det? Flesta spel på 360 jag har bränt har jag aldrig ens klarat av, spelar typ nån mission sen hoppar jag på nästa spel? Men spel jag köper ger så mycket värde... Konstigt nog.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar