Inaktiv
Hellgate?

hej, Lirade Hellgate London innan som jag diggade fett mycket. Sen kom det en flytt och inget internet och grejjer på drygt 1 halvår, men nu när jag vill spela igen så värkade det som om allt är borta har dem lagt ner hela spelet ?

ledsen om jag är efterbliven

Medlem

Totalt onödigt.

Vet man inte att det stängts ner så är det knappast så att man googlar på det.

Inaktiv

Jaa vart ska man börja..föredetta blizzard arbetare som ville ta RPG till en ny nivå men att ha ett spel helt gratis borsett från att köpa spelet, så lyckades dem men tyvär så fick den hård kritik och många hade redan spelar wow

Medlem

jepp, längesedan de stängde, det var en riktig cool ide och snygga rustningar m.m. men dock lite väl buggit samt få som köpte det, svaga quests

Medlem

var det inte tal om att nån skulle ta och starta upp servrar igen? nåt asiatiskt företag?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av Propy:

var det inte tal om att nån skulle ta och starta upp servrar igen? nåt asiatiskt företag?

Jopp, HanbitSoft köpte spelet och jag tror att det tillomed är släppt i Korea men det lär dröja ett tag tills det är släppt på engelska marknaden.
Hellgate Ressurection heter spelet de släppt förövrigt.

Medlem

hmm...låter intressant, var ganska länge sen jag spelade hellgate. hade varit kul...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Följde spelet länge och nära i cirka två år innan release, fick köra lite Alpha och Beta men tyckte inte att spelet höll i sig och blev lite allmänt missnöjd med det i samband med det stora förväntningarna man hade på teamet som till stor del bestod av snubbarna som låg bakom skapandet av Diablo.

En bra grej kom ut ifrån all den tid iallafall, Mythos som till en början användes som ett nätverkstest spel. As kul spel var det. Försvann dock bort till Hanbitsoft det också.

Fortsatte följa teamet som gick vidare med idén bakom mythos och skapade ett nytt företag, Runic Games. Dom släppte Torchlight förra året, en riktig hit!, och 2:an är nu påväg med multiplayer, nya klasser å hela köret. Kan knappt vänta.

1
Skriv svar