Vad vill du se i nästa Rollercoaster Tycoon?

Robot
Medlem
Vad vill du se i nästa Rollercoaster Tycoon?

Den serien jag lagt ner mest tid på efter Civilization! GE MIG!


signatur

Have a good time!

Medlem

Rollercoaster Tycoon Online

hahah, hemska tanke.

Medlem

Vad Brain sa!

Medlem

Stads simulatorer å liknande kan jag inte köra längre, har inte tålamod att sitta å vänta på att man ska få in pengar så man kan bygga nått skit bara för att vänta igen. Att slunga barn så långt som möjligt med hjälp av en berg och dalbana var det kul jag minns jag hade med spelet.

Gillar man å sitta å pilla med en miniatyr värld så duger det väll. Men varför tåg bilden?

Det finns nog en tjusning om man är trött på allt annat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Känns som att den som hittade bilden tänkte mer railroad tycoon.

Medlem

Ser helst inga tåg, i vilket fall. Annars så ser jag gärna att de återgår till den klassiska 2D-stilen, men who cares.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

tycker bilden visar att det skulle va "Railroad Tycoon"...

Medlem

När det gäller rollercoaster tycoon 4 vill jag bara se mer av allt... och typ böjda vägar. Ett system så att man kanske kunde rita ut vägarna?

Och en mycket bättre landscape editor


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Kan du inte rapportera lite mer utförligt nu då istället för att bara tramsa till nyheten?

Medlem

Tja det enda jag vill se är 2D, skiter i nästan allt annat. 3dje spelet var det enda som var horribelt dåligt.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! RollerCoaster Tycoon 4!!! OMG!!! AWWWEEEESSSOOOMMMEEEE!!!!! Bästa spelet ever!!!!

Inaktiv

Minns när man var liten och spelade det här, hoppas dom släpper en bra fyra.

Om de nu ska göra en RCT4 tycker jag definitivt att de ska gå tillbaka till 2D grafiken! Den var ju klart bäst.

Medlem

RCT2 har man haft mycket roligt med (:

Medlem

Jag vill att det fjärde spelet ska vara i 3D... DOCK hemskt gärna i stil med de två första.

"Sid Meier's Railroads" har en bättre känsla trots att det är 3D. Dock är det ju extremt mycket mer krävande för att få ett 3D-spel lika detaljerat som 2D-spelen.

Medlem

Jag vill att det fjärde spelet ska vara i 3D... DOCK hemskt gärna i stil med de två första.

"Sid Meier's Railroads" har en bättre känsla trots att det är 3D. Dock är det ju extremt mycket mer krävande för att få ett 3D-spel lika detaljerat som 2D-spelen.

OML
Medlem

Rct 2 är det bästa, fyran borde bli som det.

Medlem

Vill bara veta en sak...

"någonting smids i Ataris svulstiga mässingsgrytor"

Hur går det till när man smider i en gryta?!

(skön text, tumme upp!)

Medlem

Oohh! Har nog spelat alla spel/expansioner i denna serie. Mysrysningar!
Om de lyckas återskapa känslan från 2D-spelen i 3D utan att vara så himla prestandakrävande så blir jag glad.
Fyrverkeridelen kan de slopa... Gärna färre teman men med ohemult många prylar istället.
Ljud och musik från 2D-spelen är oslagbar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Rollercoaster Tycoon har ju aldrig varit i 2D, dock så har det använd 2D-objekt i en isometriskt 3D-vy för att simulera 3D. Men 2D är det inte.

Själv så saknar jag ettan och tvåan, spelkänslan och ljudet återspeglades aldrig i de senare spelen, dock så måste det vara svårt att få detta tillbaka och samtidigt ge ut ett spel som ser modernt ut.

Oavsett så vill jag ha ett nytt Rollercoaster Tycoon :).

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Rollercoaster Tycoon har ju aldrig varit i 2D, dock så har det använd 2D-objekt i en isometriskt 3D-vy för att simulera 3D. Men 2D är det inte.

Själv så saknar jag ettan och tvåan, spelkänslan och ljudet återspeglades aldrig i de senare spelen, dock så måste det vara svårt att få detta tillbaka och samtidigt ge ut ett spel som ser modernt ut.

Oavsett så vill jag ha ett nytt Rollercoaster Tycoon :).

... och inget av dessa spel har varit 3D då de alla spelas på en tvådimensionell (platt) skärmyta. O.O

Däremot simulerar de 3D på skärmen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar