Gameplay från Tron: Evolution

Robot
Medlem
Gameplay från Tron: Evolution

Tveksamt om de kontrollerna kommer passa pc. Men vi får väl se

Medlem

Är det bara jag som tycker detta ser ut som ett ultralinjärt Prince of Persia i Tron-stil? Ser riktigt tråkigt ut att döma från filmerna, antingen springa runt och hoppa mellan väggar och ha sig, eller köra rätt framåt med sin båge, eller panga på någon boss...

Saknar gamla Tron 2.0, det spelet hade mer Tron-känsla än den här 99kr-kopian. Ge mig ett Tron 3.0!

Men jag får väl testa spelet när det kommer, men det ser inte speciellt intressant ut.

Inaktiv
Skrivet av mrpijey:

Är det bara jag som tycker detta ser ut som ett ultralinjärt Prince of Persia i Tron-stil? Ser riktigt tråkigt ut att döma från filmerna, antingen springa runt och hoppa mellan väggar och ha sig, eller köra rätt framåt med sin båge, eller panga på någon boss...

Saknar gamla Tron 2.0, det spelet hade mer Tron-känsla än den här 99kr-kopian. Ge mig ett Tron 3.0!

Men jag får väl testa spelet när det kommer, men det ser inte speciellt intressant ut.

Känns väldigt PoP på de hela, undrar om TRON 2.0 kommer ha NÅGOT att göra med Evolution.

Medlem

hmm, kan ju inte vara svårt att göra texturer till det spelet i ala fall... något mer enfärjat får man leta efter...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Oj ser riktigt tråkigt ut.
Plus att konsol portar till pc brukar bara bli skit.

Medlem

Det var värst vad han hoppade runt. Blev sugen på att se originalfilmen igen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det var värst vad han hoppade runt. Blev sugen på att se originalfilmen igen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det var värst vad han hoppade runt. Blev sugen på att se originalfilmen igen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar