Revan återkommer i The Old Republic

Robot
Medlem
Revan återkommer i The Old Republic

*torkar bort lite dregel*
Ja det var ju, upplyftande. Nä men detta blir något att se fram emot.


signatur

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Medlem

Fyfan va bra det ser ut! Bara all gear är ju sjukt snygg!

Never met the dude, och förresten, vilka stenansikten i videon!?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH detta økade just nu min vill-ha faktor med ett par tusen.

Medlem

HK-47 är ju en favoritkaraktär, så man hoppas han får en någorlunda framträdande roll.

"Interjection: Silence, meatbags!"

Medlem

Hk-47 är ju riktigt skön!

Grafiken känns barnslig dock... Som den där tecknade clonewars serien för barn, den stilen var så jävla ful så jag ignorerade hela skiten.

Får hoppas jag inte behöver ignorera det här.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Håller med Remus!

Grafiken är dessvärre en stor del av ett spel och att det är "clone wars"-känsla över det gör det inte bättre :S

ska dock ge det en chans...

Medlem

Ja jävlar vad nörden i mig tog över mig nu, jag satt bara å pep och studsade upp och ner under denna korta underbara video. Efter tjejens blick och fnysande så blir det inge sex på en vecka, det skiter jag i ha ha


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

Förstår inte ni gillar honom så mycket, han hade ju ingen personlighet i K1. I K2 mötte man han bara som en vision - lärde sig lite om hans idéer: alla andra fiender var ju grymmare: Malak, Sion och mästaren över mörkret: Darth Nihilus.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Såg ju inte direkt lockande ut.. men det blir väl att man testar iaf.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

SWTOR kommer lätt bli ett skit bra spel det är ju trots allt BioWare vi snackar om!!!

Medlem

Ja, ju vad kul, fortsätt att döda möjligheterna för KotOR3.

*spoilers*
Förövrigt så lever HK47 hela vägen in till att träffa Darth Vaders trupper på Mustafar.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Synd att det är ett MMO.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

YES YES OH GOD YES!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar