Ace Combat vid månadsslutet

Robot
Medlem
Ace Combat vid månadsslutet

Alltså, visst jag förstår väl att ni vill använda svenska termer där det är möjligt men att översätta "dogfight" till hundslagsmål är väl ändå att gå över gränsen (då det över huvud taget inte har samma mening när det direktöversätts).

Medlem

Lol @ "Bland köpargumenten märks intensiva hundslagsmål" wtf! Sluta förstöra alla nyheter genom att hitta på skumma översättningar! Dog fights betyder väl luftstrider?

Medlem

vad är det för bild egentligen, ser ju ut som skräp...eller har jag missat något? är det till psp?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Skrivet av Liquidedust:

Alltså, visst jag förstår väl att ni vill använda svenska termer där det är möjligt men att översätta "dogfight" till hundslagsmål är väl ändå att gå över gränsen (då det över huvud taget inte har samma mening när det direktöversätts).

Skrivet av ace84:

Lol @ "Bland köpargumenten märks intensiva hundslagsmål" wtf! Sluta förstöra alla nyheter genom att hitta på skumma översättningar! Dog fights betyder väl luftstrider?

:D:D

Skrivet av Propy:

vad är det för bild egentligen, ser ju ut som skräp...eller har jag missat något? är det till psp?

:D:D:up:

Medlem

ja nu skäms jag ordentligt...det står ju PSP 3 gånger i texten...sorry läste för snabbt (snabbt som ett gripen )


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Dåligt att "luras" så där.. Men tyckte väl det lät lite för snart att Ace Combat 7 skulle komma redan.. För det skulle väl komma till PS3 också? Märkligt att sexan mellanlandade på Xbox, enbart.. >_<

BME
Medlem
Skrivet av Xstioph:

Dåligt att "luras" så där.. Men tyckte väl det lät lite för snart att Ace Combat 7 skulle komma redan.. För det skulle väl komma till PS3 också? Märkligt att sexan mellanlandade på Xbox, enbart.. >_<

Finns inget Ace Combat 7 utannonserat
Däremot finns Ace Combat Assault Horizon utannonserat för PS3/360 och likt Joint så utspelas det i den verkliga världen.

Banco verkar ha övergivit Strangereal universumet för tillfället (förhoppningsvis kommer det tillbaka) och satsar på Call of Duty 4 i luften


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

1
Skriv svar