Square Enix: Parasite Eve kan uppfattas som erotiskt

Robot
Square Enix: Parasite Eve kan uppfattas som erotiskt
Medlem
Square Enix: Parasite Eve kan uppfattas som erotiskt

Nej.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Hade det varit till PS3 eller 360 hade jag nog blivit upphetsad. Men till PSP? Njet. Har ingen PSP så SquareEnix förlorade en kund

Medlem

Det var ungefär lika erotiskt som en blomkruka.

Desperat försök att skapa lite pr för spelet?

Medlem

Ja.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Trailern och deras patetiska försök till pr hamnar någonstans i höjd med Jimmi Åkesson när det kommer till sexighet.

Medlem

Very nice. <Smiley som får alla att känna sig obekväm>

Medlem

Ser riktigt bra ut. Definitivt ett köp och... Square Enix+CGI=Win


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Det var ungefär lika erotiskt som en blomkruka.

Desperat försök att skapa lite pr för spelet?

Men jag har en relativt erotisk blomkruka. :3
Vad händer då?

Medlem

- Du kommer kanske finna att några av våra features är erotiska eller sexiga. Men det var inte vår målsättning, faktiskt.

- Men vi gjorde inte det för att visa upp henne i en sexig dager. Det handlar mer om att det är verkligt. Om du slåss så självklart kommer du bli riven och skadad och fördärvad och sårad. Så vi ville bara göra det trovärdigt och realistiskt. Det är allt.

Men kom igen! Snacka om att idiotförklara alla som läser intervjun. Inte en människa kan väl tro att det inte är ett medvetet val?

Medlem

Håller med om att Square Enix gör grymma CGI's men det här spelet är ju patetiskt... even for me.
Var inget sexigt med det där. Fyskäms-

Medlem

Jag känner mig mycket sexuellt upphetsad just nu. Men det är nog istället min bordskollegas djupa urringning som står för det mesta av upphetsningen. Den här filmen minskade nog snarare lusten än höjde den. Det känns ju nämligen oerhört otroligt att ett fem meter högt skorpionliknande monster lyckas rispa hjältinnans kläder sönder och samman utan att mosa hennes kropp på kuppen.

Medlem

För resten av spelet är så otroligt realistiskt, eller?

Medlem

Asså, jag blir så ledsen över att det här är för PsP, hade varit psyched annars. Inte för att jag tror spelet kommer vara speciellt roligt. Men själva principen med ett tredje Parasite Eve gör mig alldeles varm inombords!
Vem var inte lite förälskad i Aya Brea 1998? x)

Medlem

Nästan lika pinsamt som att de efter 10 år återupplivar Parasite Eve serien bara för att göra det till en TPS till PSP.

Medlem

Nej nej nej, det ar for tidigt for dagens forsta lol.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Erotiskt? Lite söndertrasade kläder? Jisses...

Om det sitter en massa nypubertala glin och drar i snoken över ett PSP-spel så ser jag det mer som en sjukdom än normalt... :). Man får se mer hud i en simhall och det brukar ju inte direkt vara speciellt upphetsande. Finns ju spel som visar bra mer än detta utan att vara upphetsande...

Detta är väl bara ett PR-trick för att få folk att intressera sig för spelet. Sedan så kommer det ta en stund för mig att komma över chocken att någon fortfarande gör spel till PSP:n, ingen direkt som bemödat sig att göra något seriöst till plattformen, förutom kanske Burnout och LocoRoco :).

Så mycket potential med PSP:n, så bortkastat av Sony som inte har ett dugg koll på vad folk vill ha eller vad man kan göra med konsollerna.

Medlem

Wow... Röda gigantiska sikten och brandgula tracers... Är det tillbaka till -97 eller?


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Det är väl inget negativt? Ju mindre kläder desto bättre.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Så jävla synd att dom gör det PSP exklusivt, ge mig det till konsol ffs!


signatur

Game long and prosper

Medlem

varför till PSP? :< nu vart man ju besviken

Medlem
Skrivet av Javas:

Så jävla synd att dom gör det PSP exklusivt, ge mig det till konsol ffs!

Du menar PSP-sexklusivt? *badabish!*:D

Medlem
Skrivet av Faceburn:
Skrivet av RazorShard:

Det var ungefär lika erotiskt som en blomkruka.

Desperat försök att skapa lite pr för spelet?

Men jag har en relativt erotisk blomkruka. :3
Vad händer då?

Då kommer du att känna en viss erotisk dragning till sönderrivna kläder i TPS. Observera att detta inkluderar Wolverines kläder som går sönder när han blir skadad i spelet X-Men origins: Wolverine.

Medlem

Som kingdom hearts serien .... släpper dom senaste spelen till psp/ds så otroligt dumt. trailerna va sygg i alla fal men inte gameplay

Medlem

Snygg CG, gör mer filmer och mindre spel imho.

Medlem

såg ganska tråkigt o medelmåtigt ut, synd för jag känner nästan så om alla Square enix spel ja kört, ändås gör dem spel som ser ut att bli riktigt häftiga, men tråkiga att spela


signatur

Rwa?

Medlem

Såg ju intressant ut, synd att Sony dumpar det på PSP istället för att ge det en ordentlig chans.
Hade älskat att få spela det till PC/360/PS3, såg ju helt okej ut (om än en aning ostigt), med korkade fiende3r som tål otroliga mängder stryk, överdrivna sikten och enformig design av spelvärlden. Hade säkert kunnat bli klart spelvärt i alla fall..

Medlem

Det där var inte mycket att hänga i julgranen.
Bra iaf att de har kommit på att om du tar en supervarelse som kör en sväng till solen och tillbaka eller får en atombomb i ansiktet så ska kläderna iaf bli lite svedda...

Ish
Medlem

Ofta man har PSP.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Med tanke på alla sexuella böjelser som finns så är det mycket som kan uppfattas som erotiskt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar