Robot
Shank

Det är dags att slipa knivarna, ladda pistolerna och se till att motorsågskedjan är väloljad. Shank är här och han är så förbannad över att hans flickvän är död att han tänker avliva allt som kommer i hans väg.

#shank


Medlem
Shank

Det står att det ska komma till PC också vet ni på FZ när det kommer till PC och om det kommer över steam?


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Jag måste ju tillägga att det är ju ändå lite Tarantino stuk på spelet, Och vem gillar inte att trycka ner handgranater i någons mun

Medlem

Har själv inte PS3, men vad kostar spelet? Är ju ovärt att köpa nu om det skulle kosta för mycket med tanke på att det var kort.

Sen vet jag inte, finns det ingen gameplay som ni kan visa när ni spelar multiplayer så att man får avgöra om det blir grötigt eller inte? Annars får ni väl döda fienderna lite snabbare

Medlem

"Det gäller att vara vass i närstrider, annars blir det knivigt."
Jag utser dig härmed till hedersmedlem av Göteborgs stad, välkommen!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Bra skriven recension måste jag säga. Saklig men ändå rolig och läsa. Jag fick vet hur Co-op fungerade också, vilket jag först, innan jag läst recensionen, helt enkelt var vanliga story fast med 2. Skönt att du inte gnäller för mycket på våldet heller utan fattar att det hör till i detta spel :),

Medlem

Ser småroligt ut. Jag skulle också gärna se att ni skriver ut priset när det handlar om PSN/xbox arkad, kanske en uppskattning av antal speltimmar också?

Kul spel

Är det bara mitt som hänger sig o hackar väldigt segt i intro filmen och med VÄLDIGT långa laddningar mellan banor 3-4 min?
Funkar bra i övrigt...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bjosarn:

"Det gäller att vara vass i närstrider, annars blir det knivigt."
Jag utser dig härmed till hedersmedlem av Göteborgs stad, välkommen!

Som bildtextplitare undrar jag om det är bra eller dåligt?


signatur
Medlem
Skrivet av Manna:

Har själv inte PS3, men vad kostar spelet? Är ju ovärt att köpa nu om det skulle kosta för mycket med tanke på att det var kort.

Sen vet jag inte, finns det ingen gameplay som ni kan visa när ni spelar multiplayer så att man får avgöra om det blir grötigt eller inte? Annars får ni väl döda fienderna lite snabbare

120:- kostar spelet på PSN.

Medlem

Underhållande våld om man nu kan säga så hehe... Roligt som attan...

1
Skriv svar