Sam & Max: The Devil's Playhouse

Robot
Sam & Max: The Devil's Playhouse

Den tredje säsongen av Sam & Max in rullar med fem nya avsnitt. Det är en berg-och-dalbana av konstigheter och fyndig dialog, men hur mycket är déjà vu och vad är originellt?

#sam-max-season-3, #telltale-games, #lucasarts, #sam-max-hit-the-road, #tales-of-monkey-island


Sam & Max: The Devil's Playhouse

OK, nu får de fortsätta med utvecklingen av "Tillbaka till framtiden"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bussigt att berätta slutet på säsongen... Spoilers brukar det kallas och i de gamla goda tiderna var det bestraffningsbart med tjära och fjädrar.

Medlem

Testade PS3 versionen, helt värdelös. Långa laddningstider och ryckig framerate...

Medlem

Har hittills bara testat episod 1 och 2 än så länge. Första episoden tyckte jag om, men andra va inte lika skoj. Återstår att se hur resterande 3 episoder är.

Medlem

kört första, demot på andra, o engagerande spel serie, originalen var bättre.

Avstängd

Efter att ha kört säsong 1 när jag fick den gratis genom PS+ så måste jag säga att jävlar vad dåligt det är. Extremt laggigt av nån anledning, onödigt långa laddningstider, samt allmänt drygt spel.
Tur att jag inte köpte spelet för då hade jag blivit väldigt ledsen.

Medlem

Hur kan ni inte gilla Sam & Max? En av de bästa äventyrsspelen på flera år! Smarta skämt, roliga karaktärer och story, intressant miljö, spelet har allt!

Medlem

Jag har bara spelat första avsnittet, sktibra enligt mig. Kolla in
http://hanninentestar.blogspot.com/2010/09/sam-max-devils-pla...

1
Skriv svar