Paula Creamer om att styra Tiger Woods 11 med Move

Robot
Medlem
Paula Creamer om att styra Tiger Woods 11 med Move

Någon som ser lagget?

Kan iofs vara en försening inbyggt, för att man ska kunna se sin karaktär slå iväg bollen.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Läste i dagens metro att move var sämre i precision än wiimoten, led av både fördröjning och annat. Så jag håller någ kvar vid mitt wii ett tag till...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

"Precisionen är något högre än hos Wii-kontrollen men inte tillräckligt mycket bättre med tanke på hur längesen det var den lanserades.", vet inte vad du snackar om nudel...

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Läste i dagens metro att move var sämre i precision än wiimoten, led av både fördröjning och annat. Så jag håller någ kvar vid mitt wii ett tag till...

Att du baserar dina _elektroniska_ inköp helt och hållet efter en metro review är en annan sak. Tror inte ett dyft på det.

Medlem

Kommer tyvärr så kommer jag inte längre än artikelbilden och tur är väl det för sportspel är djävulens påfund!

Medlem

Aaaaaahahahaha.... De känner sig väl tvingade att använda en brud för att sälja spelet när Tiger Woods tvingas gömma sig ett tag till innan skandalen blåst över.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Någon som ser lagget?

Kan iofs vara en försening inbyggt, för att man ska kunna se sin karaktär slå iväg bollen.

Visserligen. Men jag skulle hellre vilja se det i real-time ändå, det måste se schyst ut

Medlem

men lite intressant är det faktiskt trots allt.. bästa om move jag sett än så länge, inte tillräckligt bra dock

Inaktiv

Söt tjej... More bang for the buck så att säga Hennes namn låter iofs som värsta porrstjärnan

1
Skriv svar