Ta dig en titt på Aion-expansionen

Robot
Medlem
Ta dig en titt på Aion-expansionen

Wat? Kostar pengar? Fredag?
Patchen släpptes ju igår. Jag har lirat en del och inte behövt betala något iaf.

EDIT: Jaha, ni menar om man köper den boxade versionen av expansionen. Bryr man sig inte om att ha en låda så är expansionen gratis

Medlem

Här hoppades man att 2.0 skulle förbättra mkt....
Men aldrig att jag kommer att betala runt 300:- för ngt som Aion borde ha varit från början.....
Nej NC ännu en gång sviker ni oss.....

Medlem
Skrivet av Lonefox:

Här hoppades man att 2.0 skulle förbättra mkt....
Men aldrig att jag kommer att betala runt 300:- för ngt som Aion borde ha varit från början.....
Nej NC ännu en gång sviker ni oss.....

Expansionen är gratis att ladda ner, så du behöver inte betala något

Medlem

Lever denna spel fortfarande , trodde den har dött ut


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Det enda jag saknar är umgänget, men spelet i fråga? Absolut inte... Det är så enormt mycket som saknas.

Medlem
Skrivet av slipside:
Skrivet av Lonefox:

Här hoppades man att 2.0 skulle förbättra mkt....
Men aldrig att jag kommer att betala runt 300:- för ngt som Aion borde ha varit från början.....
Nej NC ännu en gång sviker ni oss.....

Expansionen är gratis att ladda ner, så du behöver inte betala något

Frågan är om det är värt att återaktivera?

Medlem

Tyckte om Aions miljö och fighting stilen kändes så jävla härligt dock sluta jag för att inga vänner köpte det så det blev snabbt tråkigt att grinda

Inaktiv

Spelet ar helt okej fram till level 40+. Forrutom att det blir grind sa hander det inte sa mycket nytt, det ar instanser och pvp som du borjade syssla med redan vid 20-30. De skulle kunna satta en levelcap pa 200 om de ville, for nu ar grundkonceptet klart, inget jattestort och nytt intraffar pa level 40+.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Köpte spelet när det släpptes. I början var det roligt men när man blev lvl 20 började man att tänka efter. Det var ju precis samma sak. Fanns inga quests och man var tvungen att grinda hela tiden.

Skulle gärna vilja se att man kunde lvla till 200+ och se ett ännu bättre flygsystem, typ som Wow att man kan flyga hur länge som helst. Mycket kan bli bättre innan jag aktiverar det igen.

Medlem

gankfest 2000 och ultralinjärt med omspelbarhet nolla.. lägger vi till grindparty xl of the abyss så kommer vi i närheten av Aion.. nej detta va kul som fan ett par veckor.. sen va det tottalöken


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Lirat Aion sen betan och visst mycket fattas eller kan bli bättre rent spelmässigt. 2.0 är inget mirakel heller men ett steg i rätt riktning. Pvp biten fick sig en däng iom att rifting nu är mer eller mindre meningslöst men Balaurea kan bli ett intressant pvp omåde framöver. Hänger kvar ett tag till men lirar främst pga alla vänner i legionen
Det här med att expansionen kostar?!! NOT I say... Totalt gratis...

Medlem

Lätt att ge kretik åt ett spel när man inte ens "levelat" igenom till 50 eller spelat klart storyn. Aion har redan gjort det lite lättare för WoW-noobsen (mer xp* etc).

Denna expansion kommer nog väcka spelet till liv som aldrig förr.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Läste "twitterintegration" och blev helt plötsligt väldigt intresserad av spelet.

1
Skriv svar