Nya trailers från Mafia II-tillägget Jimmy's Vendetta

Robot
Nya trailers från Mafia II-tillägget Jimmy's Vendetta
Inaktiv
Nya trailers från Mafia II-tillägget Jimmy's Vendetta

Skulle inte Jimmy's Vendetta släppas igår? Jag hittade inget på PS Store. Som jag har förstått så är The Betrayal of Jimmy en form av PS3-Exklusiv prequel till Jimmy's Vendetta.

Avstängd

Jo, iaf idag på den europeiska. Konstigt.

Medlem

Så bilar kan flyga i detta DLC? Hm..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

"arcade". Det behövs mindre arkadaktiga spel, inte fler...

Inaktiv

Nu finns båda tilläggen på PSN


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

En mycket bra röst till han har dem fixat.

Medlem

testade detta, hmmm det är ju inte dåligt. men det passar lixom inte in... alls. Alla dessa stora symboler som snurrar runt för uppdrag mm förstör verkligen 50 tals känslan... Detta hade funkat bättre som DLC till GTA 4 eller liknande...

Hoppas på en "RIKTIG" DLC med cinematiskt berättande och intressant story...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Som nudeldesign sa , detta passar verkligen inte in... förstör nästan allt det " Seriösa " med spelet.

Jag väntar på denna mod

Som jag tror kommer bli roligare än det jag köpte för 80 spänn.

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

"arcade". Det behövs mindre arkadaktiga spel, inte fler...

tyst noob.

Inaktiv
Skrivet av John Shepard:

Så bilar kan flyga i detta DLC? Hm..

Och du tröttnade efter 1 minut av spelet eller? Dom har alltid kunnat flyga ett par meter om du kör på en ramp i hög hastighet.

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

testade detta, hmmm det är ju inte dåligt. men det passar lixom inte in... alls. Alla dessa stora symboler som snurrar runt för uppdrag mm förstör verkligen 50 tals känslan... Detta hade funkat bättre som DLC till GTA 4 eller liknande...

Hoppas på en "RIKTIG" DLC med cinematiskt berättande och intressant story...

Hehe på tal om förstörelse så är en del av låtarna i spelet skrivna några år efter 1951 som är året då större delen av spelet utspelar sig.. The Chordettes - Mr Sandman gjordes 1954, Frankie Lymon & The Teenagers - Why Do Fools Fall In Love 1956, Muddy Waters - Mannish Boy 1955, John Lee Hooker - Boom Boom 1961 osv.

inK
Medlem

Haha, har de medvetet gjort första trailern väldigt bra och andra trailern helt tvärtemot, usel. Väldigt överdriven bilkörning med larviga hopp.


signatur

Every trophy counts...

inK
Medlem
Skrivet av Katten_Gustaf:
Skrivet av John Shepard:

Så bilar kan flyga i detta DLC? Hm..

Och du tröttnade efter 1 minut av spelet eller? Dom har alltid kunnat flyga ett par meter om du kör på en ramp i hög hastighet.

Även om man kör upp för en trappa i hög hastighet? Och hoppen förhöjs av att slå i ett staket?


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv
Skrivet av inK:
Skrivet av Katten_Gustaf:
Skrivet av John Shepard:

Så bilar kan flyga i detta DLC? Hm..

Och du tröttnade efter 1 minut av spelet eller? Dom har alltid kunnat flyga ett par meter om du kör på en ramp i hög hastighet.

Även om man kör upp för en trappa i hög hastighet? Och hoppen förhöjs av att slå i ett staket?

Nja men flygfenomenet är inte så ovanligt som vissa tror.

Medlem
Skrivet av GqchatarN:

Som nudeldesign sa , detta passar verkligen inte in... förstör nästan allt det " Seriösa " med spelet.

Jag väntar på denna mod

Som jag tror kommer bli roligare än det jag köpte för 80 spänn.

den verkar ju klart mer intressant...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar