Omstarten av LOTRO dröjer

Medlem
Omstarten av LOTRO dröjer

Spelet är inte ens kul enligt mig....segt för min smak

Medlem

Jäkla GW2, känns som om inget annat MMO är värt min tid.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag tycker att det är awesome

Medlem

Tyvärr har de europeiska servrarna av Lotro (skötta av Codemasters) alltid känts/behandlats som kusinen från landet av Turbine i mitt tycke. Att komma med ett besked om "uppskjuten på ombestämbar tid" bara någon dag före förväntad release är inte ovanligt för de som varit med, men lika dåligt för det. Annars så har Lotros största problem länge varit att inget händer på end -game fronten. Man har världens förmodligen mest kända fantasystory/värld men har stått stilla och stampat alldeles för länge. Uppköpet av Warner samt övergången till F2P ger viss förhoppning om lite fart på utvecklarna. Men dagens besked är annars väldigt mycket Turbine tyvärr.

Medlem

Hoppas detta sker snart, kan tänka mig att testa på spelet.

Medlem

Typ old news

// edit

Ja, jag skrev det mest på skämt. Så inget om "det var bara 1 dag sedan" eller ngt sådant....


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bara så att ni vet så kan man lika gärna registrera sig på de nord amerikanska servrarna.
Det var även de som beta testningen var på.

Den enda skillnaden är att du inte kan få ta del av dina karaktärer som du haft tidigare.
Du kan även inte använda collectors edition saker.

Inaktiv

Låter säkert jättedumt, men hur kommer jag till den amerikanska registreringen ( har inte ett konto sedan innan)?

Medlem

Borde jag läsa detta som att det är mer lönsamt med prenumeranter i europeiska regionen? Hade sett fram emot detta faktiskt, att få prova på spelet igen.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av stege99:

Tyvärr har de europeiska servrarna av Lotro (skötta av Codemasters) alltid känts/behandlats som kusinen från landet av Turbine i mitt tycke. Att komma med ett besked om "uppskjuten på ombestämbar tid" bara någon dag före förväntad release är inte ovanligt för de som varit med, men lika dåligt för det. Annars så har Lotros största problem länge varit att inget händer på end -game fronten. Man har världens förmodligen mest kända fantasystory/värld men har stått stilla och stampat alldeles för länge. Uppköpet av Warner samt övergången till F2P ger viss förhoppning om lite fart på utvecklarna. Men dagens besked är annars väldigt mycket Turbine tyvärr.

Tvärtom, Turbine släpper en patch någon dag innan, flertal gamebreaking bugs eller saker som försvinner, karaktärer som buggar ur. Du har alltså hellre ett buggigt spel ist. för att vänta några dagar på en hotfix? Nej jag spelar hellre på EU så jag slipper betatesta.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Haha, vilken motivation


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av stege99:

Tyvärr har de europeiska servrarna av Lotro (skötta av Codemasters) alltid känts/behandlats som kusinen från landet av Turbine i mitt tycke. Att komma med ett besked om "uppskjuten på ombestämbar tid" bara någon dag före förväntad release är inte ovanligt för de som varit med, men lika dåligt för det. Annars så har Lotros största problem länge varit att inget händer på end -game fronten. Man har världens förmodligen mest kända fantasystory/värld men har stått stilla och stampat alldeles för länge. Uppköpet av Warner samt övergången till F2P ger viss förhoppning om lite fart på utvecklarna. Men dagens besked är annars väldigt mycket Turbine tyvärr.

Tvärtom, Turbine släpper en patch någon dag innan, flertal gamebreaking bugs eller saker som försvinner, karaktärer som buggar ur. Du har alltså hellre ett buggigt spel ist. för att vänta några dagar på en hotfix? Nej jag spelar hellre på EU så jag slipper betatesta.

Jag har varit med från starten och i princip varje patch (Book) har haft sk gamebreaking bugs som gjort att Europa fått vänta, allt från någon dag till veckor. Nej ett MMO är i ständig utveckling och jag är gärna hellre med och "betatestar" nya saker än att se fram emot något som dras undan framförnäsan strax innan release. Finns inget att göra i spelet nu ändå för en "oldtimer". Hade sett framemot Enedwaith (nytt område) i Vol 3. Book2.
Att de flesta reaktioner på det officiella forumet går i stil med "as expected" eller "didn't see that one coming :-)" vittnar om en luttrad skara europeiska spelare.
Nej, tillbaka till den enda raiden, eller den enda 6-man instansen för oss vid max level...och samtidigt vara nöjd att jag slipper buggtesta något nytt.

Medlem
Skrivet av stege99:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av stege99:

Tyvärr har de europeiska servrarna av Lotro (skötta av Codemasters) alltid känts/behandlats som kusinen från landet av Turbine i mitt tycke. Att komma med ett besked om "uppskjuten på ombestämbar tid" bara någon dag före förväntad release är inte ovanligt för de som varit med, men lika dåligt för det. Annars så har Lotros största problem länge varit att inget händer på end -game fronten. Man har världens förmodligen mest kända fantasystory/värld men har stått stilla och stampat alldeles för länge. Uppköpet av Warner samt övergången till F2P ger viss förhoppning om lite fart på utvecklarna. Men dagens besked är annars väldigt mycket Turbine tyvärr.

Tvärtom, Turbine släpper en patch någon dag innan, flertal gamebreaking bugs eller saker som försvinner, karaktärer som buggar ur. Du har alltså hellre ett buggigt spel ist. för att vänta några dagar på en hotfix? Nej jag spelar hellre på EU så jag slipper betatesta.

Jag har varit med från starten och i princip varje patch (Book) har haft sk gamebreaking bugs som gjort att Europa fått vänta, allt från någon dag till veckor. Nej ett MMO är i ständig utveckling och jag är gärna hellre med och "betatestar" nya saker än att se fram emot något som dras undan framförnäsan strax innan release. Finns inget att göra i spelet nu ändå för en "oldtimer". Hade sett framemot Enedwaith (nytt område) i Vol 3. Book2.
Att de flesta reaktioner på det officiella forumet går i stil med "as expected" eller "didn't see that one coming :-)" vittnar om en luttrad skara europeiska spelare.
Nej, tillbaka till den enda raiden, eller den enda 6-man instansen för oss vid max level...och samtidigt vara nöjd att jag slipper buggtesta något nytt.

Sen blir du den första som gnäller när saker/reputation/skills försvinner från din karaktär..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av nikmar:
Skrivet av Mordrana:

lol. hur kan du jämföra dessa? det är ju en helt annan genre.

"MW2 är bättre än WoW" wtf?!

Var nog mer så att han ville ha med sin "reflänk" så han spammar väll lite över allt.

Medlem

Kommer aldrig spela ett spel vars företag särbehandlar spelare... US/EU ska ha release samtidigt eller inte alls... Inte en chans jag ens testar detta

Medlem

Aldrig testat.
Men blir det utan månadsavgift så kan det mycket väl vara så att jag lirar.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Aldrig testat.
Men blir det utan månadsavgift så kan det mycket väl vara så att jag lirar.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av eCore:

Kommer aldrig spela ett spel vars företag särbehandlar spelare... US/EU ska ha release samtidigt eller inte alls... Inte en chans jag ens testar detta

Behövs inte spelare som inte ens tar reda på att EU & US har olika utgivare


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

1
Skriv svar