Ny expansion till Europa Universalis III

Medlem
Ny expansion till Europa Universalis III

En till? Jag är såklart extatisk (eller hur det nu stavas), men oj vad oväntat!

Skrivet av Gabe:

En till? Jag är såklart extatisk (eller hur det nu stavas), men oj vad oväntat!

Extasisk eller full av extas är rätta.

Paradox äger som vanligt ;):up:


signatur
Medlem

32 spelare MP? Fyhelvete var ju svårt nog att få 8 stycken på FZ


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Nice, samma grafiska still som de senare spelen nu med då


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hurra, andra expansionen som spelarna kräver!


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Om de nu ska ha 32-spelarsmultiplayer hoppas jag att de tagit bort den där odrägligt dumma checksumkontrollen, för vi är flera med exakt samma release och version av spelet och expansioner, och kan ändå inte spela med varandra på grund av det.

Medlem

Jag tackar jag. GE oss patch 1.2 till Victoria 2 först dock. Jag älskar Paradööööx


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag hoppas de förbättrar nätkoden osv. nu. När jag spelade för några år sedan så var det helt hopplöst. Någon spelare tappade kontakten med hosten, spelet fick pausas, sparas, zippas ner och uploadas till forumet, laddas ner av alla, hostas igen, alla fick connecta och sedan kunde spelet fortsätta. Självklart var det alltid någon som tog 5 minuter på sig att göra detta. Resultatet var att för en 3-timmarssession så spenderades säkert 1 timme saker runt spelet.

Ish
Medlem

@#8

Det är ju bara den som hostar som behöver spara..
Iaf på Victoria 2..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skrivet av pileofnuts:

Jag hoppas de förbättrar nätkoden osv. nu. När jag spelade för några år sedan så var det helt hopplöst. Någon spelare tappade kontakten med hosten, spelet fick pausas, sparas, zippas ner och uploadas till forumet, laddas ner av alla, hostas igen, alla fick connecta och sedan kunde spelet fortsätta. Självklart var det alltid någon som tog 5 minuter på sig att göra detta. Resultatet var att för en 3-timmarssession så spenderades säkert 1 timme saker runt spelet.

LOL då har du inte spela på många år!!!!!!!!!!!!!!


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av pileofnuts:

Jag hoppas de förbättrar nätkoden osv. nu. När jag spelade för några år sedan så var det helt hopplöst. Någon spelare tappade kontakten med hosten, spelet fick pausas, sparas, zippas ner och uploadas till forumet, laddas ner av alla, hostas igen, alla fick connecta och sedan kunde spelet fortsätta. Självklart var det alltid någon som tog 5 minuter på sig att göra detta. Resultatet var att för en 3-timmarssession så spenderades säkert 1 timme saker runt spelet.

LOL då har du inte spela på många år!!!!!!!!!!!!!!

har samma problem som pileofnuts och har haft det sedan jag började spela eu. är fortfarande sjukt mycket problem med det där. ofta kan spelet bli osyncat redan efter någon minut. riktigt frustrerande!

Medlem

Trevligt med lite nyare grafik á la Victoria II.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

32 spelare MP? Fyhelvete var ju svårt nog att få 8 stycken på FZ

Lite kul, för det har ju jämt varit 32 multiplayer


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Gällande problem i multiplayer, löser sig om ALLA tömmer sin Cache innan man startar upp spelet. då skall ni se det fungerar. och det måste göras varje gång man drar igång nytt game. så fungerar det alltid

Medlem
Skrivet av Scream112:

Gällande problem i multiplayer, löser sig om ALLA tömmer sin Cache innan man startar upp spelet. då skall ni se det fungerar. och det måste göras varje gång man drar igång nytt game. så fungerar det alltid

Så förstod jag också att det skulle fungera. Men inte för oss av någon andledning. Med helt fräsch install, och efter att ha startat och stängt av en gång (för att bygga cache med pathing) så har vi ändå olika cache. Spelar ingen roll om vi raderar chachen, kör med programmet som någon gjort och lagt upp på Paradox fprum för att reseta cachen. Går helt enkelt inte. Jay. >.<

1
Skriv svar