Medal of Honor måste säljas i tre miljoner exemplar

Robot
Medal of Honor måste säljas i tre miljoner exemplar
Medlem
Medal of Honor måste säljas i tre miljoner exemplar

Tror inte han behöver vara orolig.
Spelare som gillar CoD och BF serien kommer ha detta i sin ägo.
Jag har förbokat så det behövs bara 2 999 999 till,nada problemas.

Inaktiv

Håller med AndyZedd


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Mao så räknar man per automatik nu för tiden att alla spel ska ha uppföljare? *suck*


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Eriand:

Jäkla EA..

Vad har de gjort för ont för att förtjäna denna dubbelpost?

Jag håller mer er övriga, de behöver nog inte oroa sig. Spelet ser ut att bli riktigt bra.

Medlem

Brossan spelar bad company och modern warfare 2 hela tiden och han tycker att detta spelet kändes efterblivet när han spelade betan.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Inaktiv
Skrivet av rmpyro:

Brossan spelar bad company och modern warfare 2 hela tiden och han tycker att detta spelet kändes efterblivet när han spelade betan.

Bra att du jämför en beta med faktiskt utgåva, känns logiskt. Bad Company 2 var sjukt buggigt i betan, vi kan kalla det efterblivet.

Medlem

Gillar man MW2 gillar man MOHs multiplayer, tyckte de var ruskigt lika. Hoppas mer på singelplayer som både ser snyggare och roligare ut enligt min åsikt.
Men det beror nog på att jag inte gillar MW2-stilen på spelet, inget fel på multiplayern i sig.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Gillar man MW2 gillar man MOHs multiplayer, tyckte de var ruskigt lika.

Jag tycker precis tvärtom. Gillar MW2 och även BC2, men MoH var skräpig i betan. Jag ser mer fram emot Black Ops.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

alrdy förbokat: ) tror det kmr sälja som smör, frosbite motorn i mp bara det är bra så: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

Håller med, det kommer att sälja bra, ingen tvekan...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

i artikeln nämner ni en herr "chambers" men i länken hittar jag bara en "chapman". är det ett fel eller hittar jag inte rätt ?

Medlem

Av det jag har sett på nätet, är detta spelet verkligen lovande. Med en grym dator och grymma högtalare hoppas jag att ljudet inte är lika pissigt som det är till MW2 men som sagt, jag har sett och hört och hoppas nu bara att vi med DX11-kort får lite mer kärlek i form av snyggare grafik.

Medlem
Skrivet av miffot:

alrdy förbokat: ) tror det kmr sälja som smör, frosbite motorn i mp bara det är bra så: )

FB är ju inte ens bra. Otroligt ooptimerat...

Jag har ingen större förutsättningar på att MoH kommer sälja över 3 miljoner exemplar. Hela BF-communityn har näst intill tänkt boycotta MoH enligt de flesta på EA UK's Battlefield forum. Ja, förr eller senare är det väl uppe i 3mil i alla fall.

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Jag har ingen större förutsättningar på att MoH kommer sälja över 3 miljoner exemplar. Hela BF-communityn har näst intill tänkt boycotta MoH enligt de flesta på EA UK's Battlefield forum. Ja, förr eller senare är det väl uppe i 3mil i alla fall.

Ha! Vi vet ju alla hur det gick för alla de på steam som skulle bojkotta MW2 förra året...eller hur?

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av miffot:

alrdy förbokat: ) tror det kmr sälja som smör, frosbite motorn i mp bara det är bra så: )

FB är ju inte ens bra. Otroligt ooptimerat...

Jag har ingen större förutsättningar på att MoH kommer sälja över 3 miljoner exemplar. Hela BF-communityn har näst intill tänkt boycotta MoH enligt de flesta på EA UK's Battlefield forum. Ja, förr eller senare är det väl uppe i 3mil i alla fall.

I Medal of Honor betan var motorn mycket bättre optimerad. Det flöt på utan hack och massiva drops med 4GB DDR2, en stock E8400 på 3.0GHz och ett Radeon HD5770. Bad Company 2 flyter också på bra bara man har bra komponenter, har en AMD x4 955 stock 3.2GHz, 4GB DDR3 @ 1333MHz och ett 5850 nu. Flyter på fin fint.

Medlem

Medal of Honor är ett starkt varumärke, så det blir nog inga problem att uppnå dom siffrorna.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Gillar man MW2 gillar man MOHs multiplayer, tyckte de var ruskigt lika. Hoppas mer på singelplayer som både ser snyggare och roligare ut enligt min åsikt.
Men det beror nog på att jag inte gillar MW2-stilen på spelet, inget fel på multiplayern i sig.

Gillar man MW2 har man dålig smak :)..

Anyway de känns ju helt olika .. i frostbite flyter man ju omkring medans i quake/unreal motorerna känns det mycket bättre för infanteri strider. Single Player i MOH som använder U3 kommer vara så mycket bättre än MP delen, men blir inget köp iaf då BlackOps, Red Orchestra m.m väntar

Medlem

Trist om man bara har ekonomi för ett spel
Skall definitivt köpa båda spelen

Ish
Medlem

Kommer nog sälja bra, men det är nog folk inte har så bra koll som ser "Åhh, nytt MOH. Det köper jag" För jag har ännu att höra något bra om MP betan. Än sen om det bara är en beta? Varför skulle de släppa något till allmänheten som inte skulle ge dem något positivt? Svara mig det. Blir inget köp för mig i alla fall. Det är som CoD, vilken siffra det nu är uppe i, fast sämre.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Önskar jag kunde säga detta var ett givet köp, men tyvärr skippar jag detta helt och hållet. Spelade Mplayer betan, och det var bara en nedvattnad version av BFBC2 och samtidigt en blandning med MW2... Det var inte alls roligt. Visst det var en beta, men jag passar. Hoppas ni som köper det får det ni letar efter dock.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Även om det här spelet får 1 av 5 av alla recensenter så kommer jag att köpa det. Har för bra minnen av Allied Assault. Lite nostalgisk måste man få va!

Medlem

Haha snygg PR. ^^

"köp detta spel och se till att dina vänner köper det annars får du ingen uppföljare!!"

Medlem

Jag gillar den där leveln där man sitter i en Apache och skjuter mot soldater i en by.


signatur

Memento Mori

Inaktiv

hahaha, så blir det inte en mainstream succé så får dom inte göra mer Medal of Honor spel?

Medlem

Mjo... det känns ju ganska meningslöst o göra uppföljare till något som inte säljer, även om en uppföljare skulle kunna bli både bättre eller sämre.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Grumbledock:

Gillar man MW2 gillar man MOHs multiplayer, tyckte de var ruskigt lika.

Jag tycker precis tvärtom. Gillar MW2 och även BC2, men MoH var skräpig i betan. Jag ser mer fram emot Black Ops.

Precis samma här, Medal of Honor's gameplay var varken bra eller rolig, blev bara frustrerad på det. Nej, Modern Warfare 2, Bad Company 2 och Black Ops är det jag kommer köra på i fortsättningen - de är så otroligt mycket bättre.

Jag vet, Black Ops har inte släppts än men jag vet att det kommer bli väldigt bra.

Medlem

MW2 och BC2 ihopblandat, fiifan nej tack. Låter ju bara hemskt.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

1
Skriv svar