Dessa demoversioner följer med Move

Medlem
Dessa demoversioner följer med Move

Skitspel, Avbokade mitt PS-Move

Medlem

Håller med om att det var tider till PS1 med demo-skivor. Kommer ihåg att man fick med dom i dvs tidningar typ Super Play.

Medlem

Nej... Inget för mig. Något man kan längta till är Tony Hawk: Ride med skateboarden :DDD

Medlem

Nej... Inget för mig. Något man kan längta till är Tony Hawk: Ride med skateboarden :DDD

Medlem

Nej... Inget för mig. Något man kan längta till är Tony Hawk: Ride med skateboarden :DDD

Medlem

Nej... Inget för mig. Något man kan längta till är Tony Hawk: Ride med skateboarden :DDD

Medlem

Nej... Inget för mig. Något man kan längta till är Tony Hawk: Ride med skateboarden :DDD

Medlem

Nej... Inget för mig. Något man kan längta till är Tony Hawk: Ride med skateboarden :DDD

Medlem

Räckte inte med en kommentar ser jag.

Medlem

Stammar du eller?

Medlem

Det kan bli fel men brukar ju bli 2 inlägg då xD. SKA köpas

Medlem

Det finns dom som fortfarande inte har lärt sig att man bara behöver trycka en gång på en knapp. Om man är osäker är det bara att vänta 30sekunder för säkerhetsskull.

OT:
Blev också osäker när man bara fick dessa demos. Jag väntar ett tag tills det kommer move-spel som får bra recensioner, tills dess ere bara o vänta.

Medlem

Testade Move idag, underbar sak med väldigt bra precision. Blir nog ett köp då jag har råd

Medlem
Medlem

Får vänta och se hur exempelvis Killzone 3 ter sig med Move, och när det kommer lite sköna indie-bidrag till kontrollen. Innan dess finns det fullt tillräckligt med spel att ta sig igenom utan detta.

Medlem

NINTENDO Wii WANABE!!

Medlem

Väntar på Sorcery ...


signatur

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
Nalle Puh

Medlem

#17 Grattis du är nu mer fanboy än mig lycka till i dit liv det lär du behöva

Medlem

#17: En konsol man kan lita på?
Bland det roligaste jag läst på ett bra tag, tack för skrattet!

Medlem

Ska bli kul testa MAG och Resident Evil 5 med move

Medlem

Move till R.U.S.E! Whaaaaaaaaaaaaat!!? Jag skiter i demos, vill bara ha move nu så jag kan köra R.U.S.E!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

@ jukasj
Du ger 360-ägare dåligt rykte, trollar du för att klanka ner på PS3 eller för att vara ironisk över 360?
Ditt trollande går att tolka åt båda hållen, men inget är särskilt trevligt

OnT:
Demoskivor, visst minns man dem. Plockades hem från spelbutiker, byttes med vänner, hade ofta 3D-världar man gick runt i och besökte olika "rum" för att starta respektive demo, det var tider de
Tycker personligen det var väldigt budget att skicka demon istället för hela spel (som de först tänkte göra), speciellt om de vill få några kunder. Men MS beslutade sig ju för att göra Joyride till ett köpes-spel också så de är inte mycket bättre

Medlem

xbox 360, en konsol att lite på?.....
Nej, ser en 360 mer som en överdrivet stor USB laddare till din telefon, typ.

Medlem

Jag säger bara... Gief starwars och LS

KoP
Medlem

Vore det inte mera miljövänligt att skicka med en kod istället för en skiva? Så tankar man hem alla demos via psn istället.

Medlem

Frågan är om man inte kan ladda ner demona från PSN också? Jag har redan kameran, tänkte bara köpa en kontroll. Eller två.

Medlem

nån fler som ser hur enkelt det kan bli att göra maps i little big planet?
utöver det tycker jag inte att den verkar vara direkt rappare än wii'n. dessutom de spel vars man vill hoppa å fäkta runt partyspelen, bowling mm. där spelar ju grafiken mindre roll, ölglasögonen man dragit på sig gör ju allt suddigt iaf. klarar mig med wii't för denna typen av spel. mer intresserad av kinetic bara för att kunna sappa runt bland filmerna på dlna servern med händerna

Medlem

Det enda intressanta spel var ju EchoChrome II.

Medlem

Vad snällt, man får en massa demos och kontroller för en jävla massa pengar...
och det mesta jag sett är ju rena ripoff från (bortsett från det uppenbara kontrollerna)wii sports mfl. Spel som redan finns till wii.

Patetiskt att sony inte kan hitta på något eget... precis som golfswing med psmove skulle vara unikt... välkommen till 2006 sony, been there done that!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

12
Skriv svar