Vinn en betanyckel till Cataclysm!

Medlem

Om man kommer in, räknar de med att man har ett wow konto från början ifall man vill köra hög lvl karaktär? eller får man skapa en hög lvl på betan?

Medlem
Skrivet av Mortimer:

Om man kommer in, räknar de med att man har ett wow konto från början ifall man vill köra hög lvl karaktär? eller får man skapa en hög lvl på betan?

Om du kommer in i betan så kan du föra över dina nuvarande karaktärer till ditt beta-konto eller skapa helt nya.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Jag nådde 365 dagar spelade förra året *skakar på huvudet*
Slutade när jag började på Telenor Xpress och nu kan jag bara säga att det är utan tvekan det bästa jag har gjort
Förstår inte varför alla gnäller om betanycklar hit och dit för ni kommer ändå få spela om allting, så alla får sin chans att få köra igenom Cataclysm.

Medlem
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Mortimer:

Om man kommer in, räknar de med att man har ett wow konto från början ifall man vill köra hög lvl karaktär? eller får man skapa en hög lvl på betan?

Om du kommer in i betan så kan du föra över dina nuvarande karaktärer till ditt beta-konto eller skapa helt nya.

Tack tack

Medlem

Trevligt av fz

Lycka till er som tävlar, chansen o vinna på fz är lika stor som att få beta nyckel av blizzard om inte mindre.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Håll tummarna!

Medlem

Hoppas man vinner en nyckel

Inaktiv

Rosor är röda, voiler är blå, ingen betanyckel Bokke kommer att få..

Inaktiv

bra jobbat med nycklarana, bara att hålla tummarna nu då att man vinner sig en
btw
/roll
100

Medlem

Är väl knappast konstigt att Blizzard väljer OLIKA typer av människor för att TESTA deras senaste tillskott. Som ni kanske vet så vill de sälja så mycket som möjligt, till så många som möjligt. Att de bara skulle rikta in sig på "hardcore gamers" är en dröm. I en sådan dröm kan jag förstå att "de som spelat längst" ska få testa.
Men som sagt, en dröm.

Självklart ska 13-åringar ha samma möjlighet att testa som Pelle 23 år, gymnasieutbildad programmerare. Det finns inget orättvist i det.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Jag har lirat sen vanilla betan, fick ingen key till cata från blizz.. :(.
Hoppas någon aktiv lirare får den bara, så att dom inte slösas bort!
(Håller tummarna)

Inaktiv

Jag har lirat sen vanilla betan, fick ingen key till cata från blizz.. :(.
Hoppas någon aktiv lirare får den bara, så att dom inte slösas bort!
(Håller tummarna)

Inaktiv

Håller verkligen tummarna att jag vinner en nyckel, behöver uttöka mitt wowberoende ännu mer :>

Medlem

Hoppas själv här. *håller tummarna*

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av jackez:

Hoppas någon aktiv lirare får den bara, så att dom inte slösas bort!

Jag är arbetslös för tillfället, så har inte speciellt mycket att göra.

1 timme kvar, om jag inte vinner blir det caps NERDRAGE

Edit: 00:01.. inte hänt något ännu

Edit2: 00:04.. vad ska hända? Ska det bara dimpa ner ett mail eller vadå? Har aldrig vunnit någon FZ tävling så har ingen aning om hur det går till..

Tror det bara dimper ner med tanke på att det är 100 vinnare, fast dom rätta svaren har ju inte ens dykt upp än så antager att det tar tills åtminstone i morgon innan några vinnare utses.

Medlem
Medlem
Skrivet av Petrik:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av jackez:

Hoppas någon aktiv lirare får den bara, så att dom inte slösas bort!

Jag är arbetslös för tillfället, så har inte speciellt mycket att göra.

1 timme kvar, om jag inte vinner blir det caps NERDRAGE

Edit: 00:01.. inte hänt något ännu

Edit2: 00:04.. vad ska hända? Ska det bara dimpa ner ett mail eller vadå? Har aldrig vunnit någon FZ tävling så har ingen aning om hur det går till..

Tror det bara dimper ner med tanke på att det är 100 vinnare, fast dom rätta svaren har ju inte ens dykt upp än så antager att det tar tills åtminstone i morgon innan några vinnare utses.

Svaren är redan upplagd. Man kan se dem när man går in på tävlingsidan igen.

Medlem
Skrivet av Keasar:

Den här gången får man nya start zoner att spela på iallafall. Cataclysm kan nog bli ett okej tidsfördriv tills det riktiga MMOet släpps.
http://wiki.guildwars2.com/images/d/df/GW2Logo_new.png

Dragon Age? >_>

Ärligt talat, GW2 loggan är så fruktansvärt lik Dragon Age loggan att det är löjligt.

Att GW2's boss drake sen ser ut som Deathwing är ju en annan sak.

123
Skriv svar