Utökad Halo: Reach-rulle

Robot
Medlem
Utökad Halo: Reach-rulle

Synd att det tar en kvart att vända sig om bara.

Medlem

Jävlar vilka stämningsfulla filmer Halo-serien har skapat.. Hoppas det kommer långfilm också.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Så snygga trailers, vem är regissören?

Spelar inte Halo men de måste fan göra en långfilm!

Inaktiv

Ja det är synd det inte blev en Halo film av Neill Blomkamp. Som sedan gjorde "District 9".

Här är en kortfilm han gjorde.
http://www.youtube.com/watch?v=5BaVb2TlWb0&p=A52639D1989C342D...

Medlem

Är det bara jag som tycker att det är synd att spelet inte har samma art direction som sina trailers?
I trialarna är det tryckt, smutsigt och trasigt, och i spelet är det färgglatt som aldrig förr, små snäckor tar pot shots mot en och springer tjutande iväg när man skjuter tillbaka.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Riktigt bra. Hade rysningar genom hela filmen!

Medlem

Dom här Halo spelen är väl som Harry Potter filmerna, till för dom lite mindre bland oss?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Riktigt bra trailer som nog slår alla speltrailers.

Skrivet av Remus:

Dom här Halo spelen är väl som Harry Potter filmerna, till för dom lite mindre bland oss?

På vilket sätt skulle Halo vara för barn? PEGI 16 är det utsatt, och Harry Potter filmerna har PG, vilket bara kräver en förälders sällskap.

Medlem

ush ge oss en halo film><


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Fyfan vad AWESOOOOOOOOME! *med opera röst*

Så jävla grymt ifall detta skulle komma ut som film! Bästa filmen som någonsin gjorts isåfall!

Medlem

väldigt förvånande att dem high-tec covenanterna har ett stort jäkla håll rakt in till sitt skepp där vem som helst med en jet-pack kan flyga in


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

väldigt förvånande att dem high-tec covenanterna har ett stort jäkla håll rakt in till sitt skepp där vem som helst med en jet-pack kan flyga in

The covenant är retards, en anledning till att jag inte gillar halo.

SKOJSIGA HOPPIGA PIPIGA RÄDDA VÄRDELÖSA GRUNTS, KAWAAAIII ^^

1
Skriv svar