The Legend of Zelda: Skyward Sword

Robot
The Legend of Zelda: Skyward Sword

När Link gör sin planenliga comeback tidigt nästa år är det i en betydligt ljusare och färggrannare stil än sist vi såg honom på en hemkonsol. Dessutom slåss han som en hel karl numera, tack vare Wii Motion Plus. FZ har provspelat The Legend of Zelda: Skyward Sword.

#the-legend-of-zelda-twilight-princess, #the-legend-of-zelda-the-wind-waker, #nintendo, #wii-sports-resort, #metroid-other-m


Inaktiv
The Legend of Zelda: Skyward Sword

Tråkigt att det möjligen inte lever upp till förväntningarna

Inaktiv

Tråkigt att det möjligen inte lever upp till förväntningarna

Inaktiv

Tråkigt att det möjligen inte lever upp till förväntningarna

Medlem

T-t-tripple post!

Kanske hinner förbättra kontrollen till release?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

värkar riktigt kul men kan nog säga att det värkar väldigt jobbigt med wii kontrolerna (som har nämts) undra om det kommer gå att använda gamcube controller som det gick med twiligt


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Förmodar väl att det kommer va exakt som alla andra zelda?

Medlem
Skrivet av Jonas Högberg:

Men kontrollen är bökig, det går inte att komma ifrån. Systemet med att byta föremål är inte helt smärtfritt (man håller in B-knappen och styr Wiimoten mot rätt föremål i en cirkelmeny

Lika dann som i Twiligt Princess alltså? Det är ingen som klagat på den tidigare...

Medlem

sabbat metroid? tyckte det var ett skojj lir

Medlem

De borde göra det här bra.

Inaktiv

Känns om Zelda har gjort sitt lite faktiskt, vet att man har spelat igenom de flesta genom de långa och många åren.. men Zelda behöver något nytt.. inga bara nya features..

Får väl hoppas på att spelet ändå får ett hyfsat bra betyg när det väl recenseras här på FZ i framtiden!

Medlem

Sarkasm där eller?

"Riktigt så här snyggt ser inte Skyward Sword ut på riktigt."
????

Det var ju inte ens snyggt på den bilden...

Ska detta bli det första dåliga Zelda-spelet sen Zelda II? Personligen väntar jag mig intet annat.
:\ :evil:


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem
Skrivet av marcusn:

Sarkasm där eller?

"Riktigt så här snyggt ser inte Skyward Sword ut på riktigt."
????

Det var ju inte ens snyggt på den bilden...

Haha, håller med. Ser ut som ett spel från tidigt 2000-tal så det uttalandet är ju helt galet, men och andra sidan vet vi ju att nintendo inte är kända för snygg grafik. Bortser man från den biten så gör dom förbannat bra spel måste jag säga.

Medlem

Wind Waker 2...

Medlem

Skulle vilja veta vad som var så dåligt med Metroid: Other M. Tyckte det va bra mycket bättre än det som amerikanska idioterna på Retro studios lyckades få fram. Äntligen var man tillbaka där det alltid borde varit.

Nya Zelda ser inte intressant ut då de ytterligare en gång gör honom högerhänt och och kör med "tecknad" grafik. Twilight princess ser helt underbart ut, varför inte behålla det?

Edit: Läste recensionen av Other M, och det va nog den sämsta jag sett på denna sida. Lite synd det. Helt felaktigt vinklat.


signatur
Medlem

Han har tydligen inte spelat spelet utan sett på E3-konferansen som var helt fail, alla andra recensenter tyckte att det var felfritt:

http://kotaku.com/5564197/the-legend-of-zelda-skyward-sword-v...

och

http://www.gamereactor.se/forhandstittar/23073/The+Legend+of+...

1
Skriv svar