Bungie arbetar på ny spelmotor

Robot
Inaktiv
Bungie arbetar på ny spelmotor

Ojdå läste jag Activision?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Härligt när Bungie äntligen är fri xbox-360-förbannelsen

Medlem

trevligt Bungie ftw.

Medlem

Nu tror jag att Halo egentligen är Marathon fast i en annan skepnad. Om inte, hade jag faktiskt velat se ett nytt Marathon ändå. Till PC. Med möjligheten att bygga egna banor som på den gamla goda tiden. Singleplayer banor alltså...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Gör om alla Halo till PC? Ja tack

Medlem

Tror vi kan räkna med någon form av FPS, samt grymma rymdstrider som i Reach fast för multiplayer.
De har hintat om att motorn ska ha bättre vatten-fysik och effekter iaf, så något på en planet borde det bli.
Släng in Firefight, Forge, Theatre och allt annat gott som numera är standard från Bungie så blir det grymt
Frågan är bara om de lyckas fixa de funktionerna till PS3?
De är ju trots allt inte så erfarna på det formatet men kan någon så kan Bungie.

Medlem

Undrar om M$ skulle protestera om de gjorde Halo efter CE och 2 till multiplat?

Medlem

att släppa sin spel till så många konsoler som möjligt vote fränt, hur vore det med ett COOP horror spel :P?
kanske för mycket likt dead space, men då tänkte jag mer riktigt slaskigt och blodigt skräckspel >:D

Medlem
Skrivet av Sjobom:

Härligt när Bungie äntligen är fri xbox-360-förbannelsen

Ja så gör nästa spel till PC.:P

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

att släppa sin spel till så många konsoler som möjligt vote fränt, hur vore det med ett COOP horror spel :P?
kanske för mycket likt dead space, men då tänkte jag mer riktigt slaskigt och blodigt skräckspel >:D

Inte för att jag tror att detta är på tapeten men co-op horror är alltid trevligt!

Medlem

skulle vara väldigt roligt att se ett rpg elelrn åt sånt från dom bara för att se hur dom skulle lykas med det


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Blir säkert en reboot på Marathon eller något.

Helt klart ett väldigt kompetent företag dock, så det blir intressant att se vad dom kan komma på.

Medlem

Jag önskar, mer än någonting, att Bungie skall återuppliva Myth serien!

Det behöver inte vara ett RTS ens, utan en version där man spelar som trupper på slagfältet i första persons perspektiv!

1
Skriv svar