Rykte: Team Ico-samlingen bekräftad?

Robot
Medlem
Rykte: Team Ico-samlingen bekräftad?

Underbart!

Medlem

Inte superfärskt men likväl gott att få det från fler källor
EDIT: Och gudomligt!

Medlem

Ico och Shadow of the colossus är enligt mig den bästa samlingen man kan äga till PS2, så att den kommer till PS3 är gudomligt

Medlem

Shadow of the colossus är helt underbart


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Fick aldrig chansen att testa Shadow of the Colossus, skulle gärna vilja!

Medlem

Gick aldrig igenom spelen i sin helhet, så det här är ju lite för bra för att vara sant.

Medlem

Spelen kan vara hur lågupplösta som helst, bara bilduppdateringen är bra.

Medlem

Awesome


signatur

"The following sentence is true. The previus sentence is false.

Medlem

Trevligt. Ägde aldrig en PS2 så nu får man chansen att köra detta me(Har GOW-collection också).

Undrar om vi som redan spelat de båda behöver bry oss om det här, eller kommer förbättringarna egentligen vara mer eller mindre försumliga? Ser fram emot eventuella TGS-utannonseringen.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Det här ser jag verkligen fram mot, 2 spel jag missat men länge velat spela.

Medlem

Man kan förboka spelet på Webhallen just nu men för 599 :- , inte vad jag kallar för budgetpris direkt.

Medlem

Port till Pc plox? ;_;

Medlem
Medlem

även fast jag har båda spelen till ps2an så lär detta bli ett köp. det är en jävla härva att måsta byta från sitt ps3 till ps2 bara för att man vill spela ett eller två spel. så detta blir ett givet köp för mig.

vi får hoppas att Ueda nämnet något i samband med visningen av The Last Guardian.

inK
Medlem

Underbart!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Spelade igenom Sotc nyligen. Bland det bästa jag spelat, låg fps men jag vande mig efter ett tag.

Medlem

HOPPAS! har medvetet inte spelat klart Shadow of the colosss på ps2an då jag har hoppats att det skall komma till ps3an. Det förtjänar bättre FPS! ICO funkade dock utmärkt på ps2an, men kanske är värt att spela igen...


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

SotC får mig gråtfärdig bara att tänka på det. Så underbart spel

Medlem

Hoppas det blir 720P men det spelar mindre roll. Det jag vill är att dom fixar till SOTC i 60fps så man kan spela det igen. Spelar man det på ps2 är det en hackfest.


signatur

Den som vet vet.

1
Skriv svar