Mer Dead Rising 2 - endast till 360

Medlem
Mer Dead Rising 2 - endast till 360

WOHO! Fan vad underbart! Älskar den här serien och hoppas på ännu mer!

Inaktiv

Härligt, hoppas hoppas att spelets save inte funkar lika kasst som i ettan, blev förbannad o sålde spelet. (jo faktiskt)

Inaktiv
Skrivet av Aresz:

Härligt, hoppas hoppas att spelets save inte funkar lika kasst som i ettan, blev förbannad o sålde spelet. (jo faktiskt)

Det är likadant som i ettan, de har behållit en hel del från det även tidspressen finns kvar.

Däremot har man fler saves slots (så man kan backa om man hamnar i dödläge (hehe)) och det finns fler ställen att spara på överlag nu också.

Medlem

Jahap inge pc här inte...

Medlem

Kan man inte ändra längre vad man skrivit xD

Medlem

Kan man inte ändra längre vad man skrivit xD

Medlem

har Dead Rising 2 redan släppts till PC/xbox?

Jag trodde inte det kommit ut ännu, men eftersom det redan snackas dlc's så antar jag att jag har fel eller?

får ta och kolla upp det.

och btw; SAVE funktionen i ettan sög indeed. Den var helt värdelös och sabbade hela spelet. Hoppas verkligen den inte finns kvar!

Medlem
Skrivet av raefzm88:

har Dead Rising 2 redan släppts till PC/xbox?

Jag trodde inte det kommit ut ännu, men eftersom det redan snackas dlc's så antar jag att jag har fel eller?

får ta och kolla upp det.

och btw; SAVE funktionen i ettan sög indeed. Den var helt värdelös och sabbade hela spelet. Hoppas verkligen den inte finns kvar!

Nej spelet har inte släppts ännu, dessa dlc's är prologer.

edit: Verkar snarare som att Case west skall vara en epilog till Dead rising 2, alltså händelserna efter 2an som snart kommer.

1
Skriv svar