Prova Fifa 11 - demoversion ute nu

Robot
Medlem
Prova Fifa 11 - demoversion ute nu

Vill bara påpeka att FIFA 11 till PC är fjolårets konsollspel, FIFA 11 PC = FIFA 10 360/PS3, så ni vet. Varken funktion för 11vs11 eller målvakt osv.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Detta blir bättre än 10an.
Kört en held el matcher,synd att det bara är 3min halvlekar.
Provade även PES11 demot som även släppts för 360n.Rent grafiskt ingen skillnad på dem båda men helt olika gameplay.gillar att man kan modda knapparna så man kan ha lika i båda spelen.
Men OT,detta fifa känns bättre än tidigare,,,,och det borde det göra ananrs kan dem lägga ned produktionen.

Medlem

Står att länken är bruten på när jag ska ladda ner fifa 11 till pc :S


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Vill bara påpeka att FIFA 11 till PC är fjolårets konsollspel, FIFA 11 PC = FIFA 10 360/PS3, så ni vet. Varken funktion för 11vs11 eller målvakt osv.

Nä, det är inte helt sant. Snarare är det FIFA 10.5 Baserat på FIFA 10 med till viss del funktioner från FIFA 11, till viss del inte.

Medlem
Skrivet av Dusser:
Skrivet av KlosterKatten:

Vill bara påpeka att FIFA 11 till PC är fjolårets konsollspel, FIFA 11 PC = FIFA 10 360/PS3, så ni vet. Varken funktion för 11vs11 eller målvakt osv.

Nä, det är inte helt sant. Snarare är det FIFA 10.5 Baserat på FIFA 10 med till viss del funktioner från FIFA 11, till viss del inte.

Spelar väl ingen roll? Det säljer gammal skåpmat med nytt namn, lurar kunder som vanligt. De hade lovat att det inte skulle vara någon skillnad.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Detta blir bättre än 10an.
Kört en held el matcher,synd att det bara är 3min halvlekar.
Provade även PES11 demot som även släppts för 360n.Rent grafiskt ingen skillnad på dem båda men helt olika gameplay.gillar att man kan modda knapparna så man kan ha lika i båda spelen.
Men OT,detta fifa känns bättre än tidigare,,,,och det borde det göra ananrs kan dem lägga ned produktionen.

jo det var faktiskt mycket bättre än 10'an då det kändes som det flött på mycket bättre i själva spelet gällande att ta bollar och hålla undan andra spelare.

men pes var långt ifrån i samma grafiska klass som fifa 11 var. när jag spelade pes direkt efter fifa demot så var det som ett skutt tillbax till 2003 med lite flashigare effekter. texturerna var horribla och modelerna var polygon kaos. zlatan såg ut som jag vet inte vem han skulle likna där men inte var det zlatan iaf. inte för att grafiken spelar roll direkt men fifa vann på både gameplay och grafik.


signatur

God is dead

Medlem

Suck jag är sååå sugen att köpa PES 11 OCKSÅ, ENBART för att de har Champions League licensen... kom igen EA, go get that freakin license damnit!

Testade precis både pes och fifa demot på xboxen... fifa ÄR ju överlägset... inget snack, som någon skrev, VEM tusan är snubben som skall likna Zlatan i PES? enda de fått rätt är väl näsan... men gillar inte alls fysiken i pes, känns inte alls skönt. men som med allt är det nog så att man vänjer sig, men vill samtidigt inte köpa pes bara för champions league samtidigt som det är också något jag vill kunna spela då turneringslägena i fifa aldrig varit något bra, eller ens kommit nära att simulera ett champions league.

Medlem

FIFA 09 och 2001 är nog de enda FIFA-spel som varit bättre än PES/ISS så va babblar ni om..

Medlem

Pes revolutionerade fotbolls spelen, fifa råkade bara inse detta några år försent och kör på exakt samma spel nu fast med deras grafik och deras spring i 10 sekunder move sedan skjut den rakt upp i kryset! (Right in the kisser!)

Jag kör fortfarande PES3 idag, men PES2011 var riktigt skönt jämfört med 2010, Fifa 2010 till PC är ett jävla skämt jämfört till Xbox, återstår att se vad fifa 11 har att erbjuda....


signatur

Sim-Racing

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Dusser:
Skrivet av KlosterKatten:

Vill bara påpeka att FIFA 11 till PC är fjolårets konsollspel, FIFA 11 PC = FIFA 10 360/PS3, så ni vet. Varken funktion för 11vs11 eller målvakt osv.

Nä, det är inte helt sant. Snarare är det FIFA 10.5 Baserat på FIFA 10 med till viss del funktioner från FIFA 11, till viss del inte.

Spelar väl ingen roll? Det säljer gammal skåpmat med nytt namn, lurar kunder som vanligt. De hade lovat att det inte skulle vara någon skillnad.

Öh, nej, det har de aldrig lovat. Och varför det är viktigt? För att "FIFA 11 PC = FIFA 10 360/PS3" inte alls är sant. Gammal skåpmat? Otroligt stor skillnad på FIFA10 och FIFA11 på PC.

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av AndyZedd:

Detta blir bättre än 10an.
Kört en held el matcher,synd att det bara är 3min halvlekar.
Provade även PES11 demot som även släppts för 360n.Rent grafiskt ingen skillnad på dem båda men helt olika gameplay.gillar att man kan modda knapparna så man kan ha lika i båda spelen.
Men OT,detta fifa känns bättre än tidigare,,,,och det borde det göra ananrs kan dem lägga ned produktionen.

jo det var faktiskt mycket bättre än 10'an då det kändes som det flött på mycket bättre i själva spelet gällande att ta bollar och hålla undan andra spelare.

men pes var långt ifrån i samma grafiska klass som fifa 11 var. när jag spelade pes direkt efter fifa demot så var det som ett skutt tillbax till 2003 med lite flashigare effekter. texturerna var horribla och modelerna var polygon kaos. zlatan såg ut som jag vet inte vem han skulle likna där men inte var det zlatan iaf. inte för att grafiken spelar roll direkt men fifa vann på både gameplay och grafik.

säga vad man vill om pes men de har iaf de bästa ansiktena! så där har du fel, man ser direkt vilka de är, inga gorilla ansikten som i fifa...men annars så är väl pes11 ett spel som borde släppts för två år sen...men bra var det iaf


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tycker synd om alla PES'are som sitter fast i sina små PES-bubblor. Ni vet inte vad ni missar.

Jag var själv PES fanboy fram tills att EA släppte Euro 2008. Efter det har FIFA varit dominant i alla kategorier. Årets är inget undantag.

För en casual spelare eller PES fanboys kan det tyckas vara mycket av samma. Men vi hardcore nötare märker varje lilla detalj, och jävlarimig är det många i år. Har inte sett fram emot ett spel så här mycket sen... FIFA 10.

Värt att nämna är att jag snackar om konsol versionen. PC versionen har alltid varit mycket, mycket, mycket sämre, så gör inte misstaget att döm FIFA efter sin PC version.

Medlem

Håller med Gotti, har själv kört fifa09 och 10 eftersom jag tröttnade på konamis envishet...

men jag vill så gärna att pes ska bli bra igen...för i grunden är det ett mycket bra spel


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar