Här är nya Devil May Cry

Moderator | Testpilot

"DmC is the next game in the Devil May Cry series featuring a younger Dante. This a complete reboot of the series, holding little to no ties with previous entry's in the franchise.

He appears far younger than he did in previous entries into the series(excluding DMC3), and far more darker and gritty. His hair is now black but still has a patch of white on the back. It also appears as if he has been physically(and or mentally)abused."


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

DMC: Twilight edition

Inaktiv

Ahh vad ni gnäller , tycker det ser okej ut juoch gameplay är viktigare imo vilket viinte fått see något ännu och fasen samma gamla hela tiden måste ju bli förändrat nån gång ju kommer ihåg samma liknande gnäll när warcraft skulle gå från rts till mmo.

And besides who said that its actually dante?kan ju vara tex dantes son som också är döpt te dante eller att han blivit (brainwhased) att tro han är dante,döm inget på förhand boys and gals

Inaktiv
Skrivet av Keasar:

Eh, jag tror du inte förstår poängen med Dante. Han är bara awesome, visst, han har en extrem fetisch för bälten, men han var just kaxig, cool och jävligt kaxig, det var det som var poängen. Jag vill inte ha en emo i mitt DMC, inte den klassiska "Jag vill rädda min flickvän". Jag vill ha rövhålet som var Dante.
JAG, VILL INTE, SYMPATISERA!

Jag var nog där då det begav sig, han var cool..
Jag bara reagerade på att den långhåriga manga snubben är somligas syn på en hård kille.

Medlem
Skrivet av Aquilalore:

Jag var nog där då det begav sig, han var cool..
Jag bara reagerade på att den långhåriga manga snubben är somligas syn på en hård kille.

Av en väldigt bra anledning.
Notera, det där är introt och det går inte neråt efter det.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

12
Skriv svar