Robot
Top Gun

"Revvin' up your engine, listen to her howlin' roar. Metal under tension, beggin' you to touch and go. Highway to the Danger Zone! Ride into the Danger Zone!"

#top-gun, #doublesix


Medlem
Top Gun

Önskar jag hade en Playstation 3 bara för att få spela spel till Kenny Loggings. Bästa filmmusiken ever!

Medlem

Filmmusiken!
Fy tusan vad underbart.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag hatar Tom Cruise. Inget för mig.

Medlem

Av någon anledning så tillhör top Gun en av dom bästa filmer jag vet ,det är ju knappast för handling och skådespelare precis,utan det är typ helheten med den grymma musiken och allt som gjort att jag sett filmen ett otal ggr,
Jag hade första Top Gun spelet när det kom ut i början av 90 talet till nintendo, fast inte detta nya verkar vara ett superspel så måste jag bara ha det, det är synd att det inte verkar bli så bra som det har potential att kunna bli


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Filmmusiken!
Fy tusan vad underbart.

https://www.youtube.com/embed/Y1a_ikfUico

Indeed!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

"Missilfiske" haha, klockrent.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av The_Jigsaw:

Av någon anledning så tillhör top Gun en av dom bästa filmer jag vet ,det är ju knappast för handling och skådespelare precis,utan det är typ helheten med den grymma musiken och allt som gjort att jag sett filmen ett otal ggr,
Jag hade första Top Gun spelet när det kom ut i början av 90 talet till nintendo, fast inte detta nya verkar vara ett superspel så måste jag bara ha det, det är synd att det inte verkar bli så bra som det har potential att kunna bli

Håller med. Top Gun är nog den film jag sett flest gånger genom tiderna. Detta måste man ju testa helt enkelt

Medlem

Synd bara att det är en cover på "Danger Zone" i trailern, det får mig att tro att all musik är covers i spelet.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar