Så leker du polis i nya Need for Speed

Robot
Medlem
Så leker du polis i nya Need for Speed

lol, ja hade man fortfarande varit 14 så kanske man hade tyckt det här ser intressant ut.

N4S-serien har verkligen förändrats över åren, men jag tror att detta kommer bli bra. Eller rättare sagt, jag hoppas att det blir bra då dom går tillbaka den gamla stilen.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Men det är ju burnout för fan.... inte ok detta

Medlem

ser fortfarande skit ut

Medlem

Absolut inte intresserad av den här skiten! D=

Medlem

Ser så himla oinspirerat och tråkigt ut, ett riktigt dussinspel. Jag spelade det första hot pursuit massor, jag vet inte om det var bättre eller om jag bara hade lägre krav, men detta ser ut som bajs.

Medlem
Skrivet av ReCG:

Men det är ju burnout för fan.... inte ok detta

Har du spelat de tidigare NFS spelen som Hot pursuite 1 och två, High stakes mm?

Jag skulle nog påstå att det är mer likt dem än burnout. Vist man kan se lite inslag från burnout faktiskt. Det verkar ju gå ruskigt fort/fov ändring mm i hög fart...

Tror detta kommer bli ruskigt kul faktiskt. Får starka vibbar från HP2, eller vilket NFS var det som helikoptern dumpade tunnor i?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

EA, ta bara Need for Speed 3, gör det till HD och släng in lite fler banor och bilar och events, så köper jag det.
Jag vill inte ha Need for Burnout Hot Pursuit

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Har du spelat de tidigare NFS spelen som Hot pursuite 1 och två, High stakes mm?

Jag skulle nog påstå att det är mer likt dem än burnout. Vist man kan se lite inslag från burnout faktiskt. Det verkar ju gå ruskigt fort/fov ändring mm i hög fart...

Tror detta kommer bli ruskigt kul faktiskt. Får starka vibbar från HP2, eller vilket NFS var det som helikoptern dumpade tunnor i?

HP2 var det ja Och håller med dig, jag känner verkligen hot pursuit vibbarna.

Jag hoppas att man som i första hot pursuit kan glida runt bland en kurvig bana i bergen, jagad av polis SUV


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Är det som NFS: Underground II så köper jag direkt, lätt det bästa spelet i serien.

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Är det som NFS: Underground II så köper jag direkt, lätt det bästa spelet i serien.

Hallå? Någon hemma?
Det är inget underground 3 .. titta på trailern.

Och Undergrond 2 var inte det bästa i serien.. det var ju inte ens Need for speed längre.

Nfs dog 2002!
Spelen innan 2003 = Mycket bra
Efter = Rubbish.

Förövrigt är nog detta lika skräp det med.

Medlem

Eww, töntigt med massa overkliga gizmos och att bilen är byggd som en tank medans resterande tas ut på två stötar.

Medlem

alltså kunde dom inet ha uppdaterat den här skönheten
http://www.youtube.com/watch?v=qm9gJzR_aLU
istället för att göra mer burnout skit

Medlem

ser fan med bra du.

Medlem
Skrivet av Ballong:

lol, ja hade man fortfarande varit 14 så kanske man hade tyckt det här ser intressant ut.

Jag är 35 och jag tycker det ser ball ut.
Jag älskar riktiga simulatorer, men även sådana som dessa har sin charm.
Speciellt när man bara vill lira en liten stund.

Vet inte hur gammal du är, men du närmar la dig pensionsåldern med ett sånt uttalande..?

Medlem

Hmm.. Den där videon gjorde nog ett minus i min bok iaf. Jag gillade Burnout 2 som fasen, men har inte alls fastnat för nåt av de efter. Och det är nog lite för mycket Burnout i detta för min del. Kan ju hoppas på ett demo så att man får testat körkänslan i det.

Jag har tyckt att det sett rätt coolt ut innan, får helt enkelt vänta och se vad det blir av saken.

Medlem

Inga värmesökande missiler från polisbilen? Hrm... nåväl, EMP-attack får väl duga.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Såhär leker man polis i Sverige: Bli upphovsman, få någon att ladda ned ditt verk (t.ex ett träd ritat i paint) och lek sedan polis med hjälp av IPRED. Sry, men var tvungen.

Medlem

Såhär leker man polis i Sverige: Bli upphovsman, få någon att ladda ned ditt verk (t.ex ett träd ritat i paint) och lek sedan polis med hjälp av IPRED. Sry, men var tvungen.

Medlem

Ser alltså fortfarande helt värdelöst ut. Vill ha tbx mitt Need For Speed Hot Pursuit 2 och bränna runt med min BMW Z8. DET var ett bra spel.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Tycker det verkar väldigt likt Burnout! Hade dom inte haft med den där löjliga lustgasen hade det vart riktigt nice!

Medlem

Hade velat ha en uppdaterad version av Need For Speed Porsche som enligt mig är det bästa NFS som har gjorts.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Hade velat ha en uppdaterad version av Need For Speed Porsche som enligt mig är det bästa NFS som har gjorts.

Jafyfan..

Och jävligt stort, både till vägar och mängden bilar.
Fanns ju rätt mkt att ladda ner till det..

MFZ
Medlem

chase hq meets burnout?


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Burnout Paradise?

Medlem

haha ser ut som en dålig Burnoutkopia!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

Får nog hålla med dom andra, oftast ska väl trailers få folk sugna på spelet.
Men jag känner verkligen nada efter denna film, Burnout-vibbarna är ju gigantiska, glömde att det var NFS medans jag kollade filmen.

Medlem
Skrivet av Manley:
Skrivet av Ballong:

lol, ja hade man fortfarande varit 14 så kanske man hade tyckt det här ser intressant ut.

Jag älskar riktiga simulatorer, men även sådana som dessa har sin charm.
Speciellt när man bara vill lira en liten stund.

Vet inte hur gammal du är, men du närmar la dig pensionsåldern med ett sånt uttalande..?

What he said.

Medlem
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av Manley:
Skrivet av Ballong:

lol, ja hade man fortfarande varit 14 så kanske man hade tyckt det här ser intressant ut.

Jag älskar riktiga simulatorer, men även sådana som dessa har sin charm.
Speciellt när man bara vill lira en liten stund.

Vet inte hur gammal du är, men du närmar la dig pensionsåldern med ett sånt uttalande..?

What he said.

+1

Denna film gjorde mig intresserad.

btw, var det turtle som var rösten nu från entourage?
EMPn verkar lite för bra.

1
Skriv svar