TGS: Ny film från Bad Company 2: Vietnam

Robot
dNl
Medlem
TGS: Ny film från Bad Company 2: Vietnam

http://tgs.gamespot.com/video/6275964/

Onslaught gameplay också. Vet inte om den redan finns länkad här på sidan men här har ni om ni vill se

Medlem

Shit!!!! kan inte vänta!! Hoppas man får sitta och kalla in ett plan som sedan sätter lite nepalm på fienderna, eller en kombination så att man kan flyga plan och släppa det, eller som fotsoldat kalla in det!!


signatur

cags

Medlem

Schysst! Har inte kört mitt BF:BC2 så mycket som jag borde, men det blir nog ett köp av det här ändå. Sjukt bara att de fortfarande har kvar teammate-markörerna och minimapen. De passar inte riktigt in i den tidsåldern.

Medlem

Kommer bli awesome!. Om det är precis som förra Vietnam, spelar det än :P, för det är så bra! ^^. hoppas dom sparar den gamla musiken


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

JESUS TITTYFUCKING CHRIST! Det var en riktigt jävla bra gjort film.
Detta kan bli riktigt jävla fucking awesome!

Medlem

så vad är skillnaden på deta och 1943 ? är väll samma motor endast 4 bannor o ett fåtal vapen, wake kmr säkert vara med, alal skriver kmr bli awsome men nästana alla säger att 1943 är inget dem vill ha nu.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

så vad är skillnaden på deta och 1943 ? är väll samma motor endast 4 bannor o ett fåtal vapen, wake kmr säkert vara med, alal skriver kmr bli awsome men nästana alla säger att 1943 är inget dem vill ha nu.

skillnaden är att 1943 släpptes innan BC2 och var väl mer ett test utav motorn... Det är stor skillnad på 1943 och BC2. BC2:V är en exakt kopia utav BC2 fast i Vietnam och personligen så föredrar jag Vietnam över nutidskrigsspel.

Medlem

Same shit different name. Skit ska skit ha. Nej tack


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

Givet köp!

"I love the smell of napalm in the morning!"


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Schysst! Har inte kört mitt BF:BC2 så mycket som jag borde, men det blir nog ett köp av det här ändå. Sjukt bara att de fortfarande har kvar teammate-markörerna och minimapen. De passar inte riktigt in i den tidsåldern.

men man spelar ju självklart på Hardcore-servrar. finns inga markörer över fienden, minimap, crosshair och sånt onödigt då.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

schysst


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Moderator | Testpilot

Bullshit.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nån mer än jag som reagerade på flygplanen som kommer susandes i sista bilden? Kan det kanske vara så att de kommer finnas med?

Medlem

Skitspel, vill ni bli lurade på pengar ännu en gång så visst.

Medlem
Skrivet av eagiz:

Skitspel, vill ni bli lurade på pengar ännu en gång så visst.

Coolt, har du spelat det eller?

Medlem

Allt från dice är skit m8. Face facts.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av cadahu_swe:

Nån mer än jag som reagerade på flygplanen som kommer susandes i sista bilden? Kan det kanske vara så att de kommer finnas med?

till 99% säkerthet, nej inga flygplan. Men hoppas kan man väl.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Dice borde laga BC2 innan de trycker ut expansioner och DLC på löpande band.

Medlem
Skrivet av cadahu_swe:

Nån mer än jag som reagerade på flygplanen som kommer susandes i sista bilden? Kan det kanske vara så att de kommer finnas med?

Konsolspelare klarare inte av att flyga jätte-jättefort och sikta napalm med hänsyn till vind - samtidigt. De måste därför ha en tydlig "Air support"-knapp istället för plan.

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Dice borde laga BC2 innan de trycker ut expansioner och DLC på löpande band.

Dice borde jobba på en ordentlig fysikmotor. Jag är jävligt trött på att behöva ställa mig upp och hoppa bara för att ta mig över en 1 dm hög kant. Det är också förbannat störande att man börjar skaka som ett torretsbarn om det sluttar lite för mycket i en backe. Rörelserna i allmänhet är alldeles för snabba, man borde inte kunna gå från 0-20 km/h på ett ögonblick.
Detta är det som irriterar mig mest med spelet, annars tycker jag det är ett underbart MP-lir.

Medlem

Stridsscenerna i filmen demonstrerar hur det går om det saknas prone-läge:p fan knähögt gräs,oväntat bakhåll,kulor viner i luften och hela förbandet sitter i huk som ett gäng måltavlor.Den stackars sqadleadern signalerar soldaterna att ducka men allt dom gör är att sätta ena knäet i marken och blir nedmejade ...patetiskt.
Annars känns det lite tunt med endast fyra nya banor.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

1
Skriv svar