Mafia II fortsätter

Robot
Medlem
Mafia II fortsätter

Hoppas detta blir bättre än Jimmys Vendetta som sög redigt mycket.
Usch för arkaduppdrag Mer storyuppdrag ftw!

Medlem

Hade hellre sett en riktig expansion än DLC-tjafs.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Hade hellre sett en riktig expansion än DLC-tjafs.

håller med helt!

Medlem

DLC = Patch som kostar pengar?
Många andra spel patchades med extra innehåll för inte så länge sedan?


signatur

- PiDuT

Medlem

Jösses. Jag förstår inte utvecklarna. Hur fan kunde de gå till Mafia, Vietcong och alla de andra härliga PC spelen till den här skiten?
Att ta bort content som skulle ha varit i spelet från början och sälja det som DLC senare får fan bara Activision göra, detta är bara absurt. 3 månader efter release och de släpper 3 DLC's innan månadens slut för 15$ styck? Det är fan bara ruttet.

Inaktiv

Det är ju helt sanslöst. Här spelar man ut spelet på 7 timmar och sedan vill dom att man ska köpa DLC för 150 kronor varannan vecka. -.-

Medlem

Det här spelet kommer jag köpa till min dator när jag har ett Geforce GTX470..... När spelet går på runt 200kr.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

... och folk undrar fortfarande varför vissa laddar ner?

Medlem

Det är ju fortfarande omöjligt att klara spelet utan att använda "knepet" med att bara sälja bilar i ett av uppdragen. Fixa det och lägg till Free-Roam istället, gratis, så kanske man kan överväga att köpa något annat senare.

Medlem

Blir att man bojkottar spelet bara för att.

Medlem

Börjar bli riktigt, riktigt less på DLC-hypen kring spel idag... Med Mafia 2 är det så uppenbart att DLC grejer stod klara vid release av spelet och nu när dom flesta lirat genom storyn + 2 veckor (förmodligen för att vara säkra) så ger dom ut DLC... Ruttet!


signatur

Chooch it

Inaktiv
Skrivet av slipside:

Hoppas detta blir bättre än Jimmys Vendetta som sög redigt mycket.
Usch för arkaduppdrag Mer storyuppdrag ftw!

Tyckte själv att Jimmy's Vendetta var riktigt bra. Jimmy ser mer ut som en hårding än Tommy. Så mycket hat kring detta spel och allt pga den där hypen som spelet fick. Jag är glad att FZ gillade spelet och gav det en 4 för det förtjänade det. Ser fram emot detta DLC. Tyckte Joe Barbaro var den karaktären med mest personlighet.

1
Skriv svar