Plocka ihop Spare Parts i vinter

Robot
Medlem
Plocka ihop Spare Parts i vinter

Kanske nåt som min 4 åring kan tycka om.

Medlem

Som ett dåligt Ratchet and Clank! count me out

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Som ett dåligt Ratchet and Clank! count me out

Tänkte exakt samma sak

Medlem

Såg riktigt dåligt ut och den barnsliga musiken gjorde ju inte saken bättre, hoppas spelet säljer dåligt.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av bionicman:

Såg riktigt dåligt ut och den barnsliga musiken gjorde ju inte saken bättre, hoppas spelet säljer dåligt.

Vadå? Musiken har ju värsta Crash Bandicoot-draget!:up:


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem
Skrivet av bionicman:

Såg riktigt dåligt ut och den barnsliga musiken gjorde ju inte saken bättre, hoppas spelet säljer dåligt.

varför vill du att de ska sälja dåligt bara för att du inte gillar spelet? tänk på de som jobabt med det...är väl bättre om det säljer bra så att de får en större budget att göra bättre spel för...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av bionicman:

Såg riktigt dåligt ut och den barnsliga musiken gjorde ju inte saken bättre, hoppas spelet säljer dåligt.

varför vill du att de ska sälja dåligt bara för att du inte gillar spelet? tänk på de som jobabt med det...är väl bättre om det säljer bra så att de får en större budget att göra bättre spel för...

Problemet är att om det säljer bra kommer dom inte behöva göra ett bättre spel nästa gång...typ money talks. Spelföretag vill tjäna så mycket cash dom bara kan medan vi vill ha så bra spel det bara går, om vi då köper dåliga spel bara för att vara snälla mot dom stackars kodknackarna(som tjänar ganska bra, har jag hört) blir det ju lite tokigt.
Sen vad som är bra/dåligt är ju lite av en smaksak...personligen tyckte jag som sagt det såg lite kasst ut.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

1
Skriv svar