Massiv CDON-rea

Medlem
Massiv CDON-rea

Trevligt trevligt, får se om man kan hitta något av intresse då. Och att digitalt är dyrare... Någon känns väldigt fel då xD

Medlem

Digitalt är ofta dyrare. Att köpa nyare spel som släppts inom senaste året är dyrare i Steam än i butik.

För 2 månader sedan så var Mass Effect 2 billigt på en Steamrea (30e), men det var ändå billigare att knalla till butiken (198kr) och köpa det där.

Steam och digitala spel är bara billigare när det gäller spel som funnits ute i åratal, så som KOTOR.

Bra nyhet dock, efter att ha kollat igenom spelen på CDON så såg jag ett gammalt PS2-spel jag aldrig spelat, så det blir att man beställer det

Medlem

99:- för Assassin's Creed 2 till PC är ju inte så illa. Fast det har ju dock det där flummiga DRM-skyddet som kräver konstant internetuppkoppling om jag inte minns fel =/

Medlem

Xbox 360 live 12månader 489:-, kostar 699:- vanligtvis... OMG

Medlem

Xbox live gold 12 månader kan man annars via internet få tag i för ca 300kr... Dock så var det bra pris för att vara svenskt pris i sig ^^

Medlem

Glöm inte BFBC2 för 224kr!

Själv så köpte man Assassin's Creed 2 för 99kr...

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

99:- för Assassin's Creed 2 till PC är ju inte så illa. Fast det har ju dock det där flummiga DRM-skyddet som kräver konstant internetuppkoppling om jag inte minns fel =/

Ja, det är ju förjävla synd.

Annars hade det inte varit något snack.:(


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Det mesta är ju gammal skåpmat, CD-Wow + spelbutiken har annars de bästa priserna...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd

är inte alls imponerad av deras "rea". Sparar mina pengar till den årliga STEAM rean!

Medlem

Kan ju tipsa er om www.play.com!
Brukar vara billigare än de flesta sidor och det är gratisfrakt på alla spel till sverigen, rakt ner i brevlådan:)
Köpte nyligen Bad company 2 för 198 kronor, leveransen blir ju lite längre men om inte det har betydelse så


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Xbox 360 live 12månader 489:-, kostar 699:- vanligtvis... OMG

Xbox live 12månader för 120kr på Xbox:et

10kr/månad

eller är det bara jag som har det som reklam på min xbox?

Medlem

För att rätta artikelförfattaren så;

För _digitala produkter_ så dras rabatten av i kassan, alltså MW2 exemplet ovan är snarare 331*0,95= 314 = samma pris som fysiska varan. Det står ju på bannersen på sidan..

Medlem

170 jävla kronor för Age of Mythology? Vadfan?

Skrivet av TwistedCrunch:

Xbox live 12månader för 120kr på Xbox:et

10kr/månad

eller är det bara jag som har det som reklam på min xbox?

För mig tyckte jag det stod runt 300 kr.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Elgiganten hade MW2 för 199 för ngn vecka sen, 314 e dyrt

Medlem

Elgiganten hade MW2 för 199 för ngn vecka sen, 314 e dyrt

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av DonneR93:

Xbox 360 live 12månader 489:-, kostar 699:- vanligtvis... OMG

Xbox live 12månader för 120kr på Xbox:et

10kr/månad

eller är det bara jag som har det som reklam på min xbox?

Det var väl ändå ca 359kr plus vat?

Medlem

All Points Bulletin för bara 319kr... vilket klipp

Medlem
Skrivet av Keasar:

170 jävla kronor för Age of Mythology? Vadfan?

56 kr menar du?

1
Skriv svar