TGS: Spana in EA Sports MMA

Robot
Medlem
TGS: Spana in EA Sports MMA

Tycker det inte alls ser lika bra ut som UFC.

Medlem
Skrivet av SkyFly:

Tycker det inte alls ser lika bra ut som UFC.

Instämmer.

Ish
Medlem

Ser väldigt stelt ut. Ser snäppet stelare ut än UFC 2009 till och med.. Har båda och 2010 är bra mycket mer flytande i rörelserna etc. Sen är allt inte i slow motion bara för att man råkar spela som tungvikt. Vilket var ett stort (störande) problem för mig.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Det ser riktigt lovande ut animationerna ser inte alls lika stela ut som UFC och det verkar även som att EA har valt att vissa upp sporten MMA och inte bara valt en del av den som UFC.

Inaktiv

Fyfan va värdelöst, instämmer med föregående talare, ser sämre ut en UFC 2009, och det har inte en fis i vinden mot 2010.

Medlem

Förbokat EA MMA, spelade UFC 2009 och fastnade inte direkt, kändes stelt och segt, både i ringen och menyerna. Online var skit det med, massa cheaters och red belts. Ingen spectate..trots att MMA är en åskådarsport så det bara smäller om det så väljer Yukes att inte ha med spectate..wtf liksom!? EA fokuserar på sporten mer än själva UFC galan och dess kontrakterade fighters. EA har också valt ett online läge som heter duga med spectate, träningscamps, riktiga fight events med mera.. visst, EA MMA ser ut som om det behöver lite mer skuggor, sänka brightsen lite och finslipa animationerna.. men jag tror på EA, dem brukar leverera med råge. UFC 2010 orkade jag inte ens testa hos en polare.. tittade på och var måttligt road.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Måste också tillägga att EA MMA har min favorit fighter of all time Renato"Babalu "sobral med i spelet.. han blev avstängd från UFC, tyvärr.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar