Lär dig mer om uppdragsskaparen i ArmA II

Robot
Medlem
Lär dig mer om uppdragsskaparen i ArmA II

Asså är det bara jag som inte kan spela det här spelet pga sjukt dålig optimering av spelet, hur låga inställningar man än väljer laggar spelet så sjukt mycket, totalt ospelbart, och då kan jag nämna att jag kör allt på max i operation Flashpoint dragon rising!

Ish
Medlem

Jaha? Jag har mer FPS i ett annat, också helt orelaterat spel... SSD och en OC processor avhjälper det mesta..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Jag pruttrar genom skiten på tripla skärmar, snart når arrowhead samma patchad nivå som Arma 2 kommer flyta som fan då!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Garga:

Asså är det bara jag som inte kan spela det här spelet pga sjukt dålig optimering av spelet, hur låga inställningar man än väljer laggar spelet så sjukt mycket, totalt ospelbart, och då kan jag nämna att jag kör allt på max i operation Flashpoint dragon rising!


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

lol spelet är sjukt dåligt optimerad.. om ni motsäger det är ni bara fanboy. Har testat FPS i alla olika områden och det är klart sämre optimerat än andra spel.

Medlem

Uppfriskande att se subjektiva jämförelser grundade på personliga förväntningar presenterade som fakta kryddade med personangrepp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar