HoN sämsta communityn gamer världen någonsin skådat?

Medlem
HoN sämsta communityn gamer världen någonsin skådat?

Fyfan vad less man blir, folk ska whina på allt och alla.. till o med på noob games, dom skriker åt folk vad dom ska göra och snackar skit hela tiden, vad fan är noob games till för då?
Att ''Pro'' players ska läxa upp noobs?
Man blir ju mörkrädd.


signatur

Wai

Medlem

Så var det t om på betan, det var den anledningen till att jag slutade och inte köpte det. Kör LoL nu istället

Medlem

Halva spelet är ju att leka med all whiners
Använd hjärnan, lita på er själva och var självkritisk så blir whiners snarare en kul grej än något annat

Medlem

RAMBO; Var inte alls lika mycket i betan vad jag kommer ihåg, men på LoL är det nästan ingen teamplay alls.. sen är det obalanserat :/
Wookie; Hehe, jo men jag blir bara så trött på alla som inte har något annat för sig än att whina ^^


signatur

Wai

Inaktiv

Halva nöjet är ju att jävlas med whiners. Går inte att spela HoN seriöst såvida man inte har ett gäng polare att teama med.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Jag ger fan upp, TILL OCH MED PÅ SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER NOOB GAMES - NO STATS ska folk whina om hur jävla dålig man är.. tycker inte 2-4-8 är så jävla farligt.. jävla idioter.


signatur

Wai

Inaktiv

Spela med 2 polare så är ni 3v2 inom laget. Så kan dem andra 2 whina hur fan de vill och ni kan skratta åt dem.

Men ja communityn är skit vilket är synd för hade communityn varit bättre hade spelat varit grymt att lira både ensam och med polare

Medlem

Riktigt så illa som det är nu var det inte under betan.

De senaste månaderna har eskalerat tycker jag. Numera är det caps wars och minst 3 flamers i varje game.
Det är lite synd att det gått så långt, det värsta är att S2 inte ser det som något större problem. Enligt mig förstör det spelet inifrån.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Är inte HoN samma som DotA? Om så så förklarar det det hela ganska enkelt med att det inte finns en enda trevlig människa som spelar det...

Ish
Medlem

Aahaha, jag blir så glad


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av QueloR:

Riktigt så illa som det är nu var det inte under betan.

De senaste månaderna har eskalerat tycker jag. Numera är det caps wars och minst 3 flamers i varje game.
Det är lite synd att det gått så långt, det värsta är att S2 inte ser det som något större problem. Enligt mig förstör det spelet inifrån.

Jo, under betan var det inte alls lika mycket.
Men har ju min bror och några kompisar och lira med, sen försöker jag inte bry mig något om dom.. funkat bättre på sistone


signatur

Wai

Medlem

Bästa sättet att ungå ragers är att försöka bilda lite shysst attityd redan innan matchen börjar. Sen har jag märkt att nästan _alla_ börjar ragea vid ett tillfälle eller så. Kallar du inte själv folk för "tards" eller "d1cks" regelbundet?

För övrigt så tyckte jag det var drygare att lite CS back in the day.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Bästa sättet att ungå ragers är att försöka bilda lite shysst attityd redan innan matchen börjar. Sen har jag märkt att nästan _alla_ börjar ragea vid ett tillfälle eller så. Kallar du inte själv folk för "tards" eller "d1cks" regelbundet?

För övrigt så tyckte jag det var drygare att lite CS back in the day.

Verkligen inte, jag har iallafall mognat tillräckligt för att undgå sånt.


signatur

Wai

1
Skriv svar