Se gameplay från Bioshock Infinite

Robot
Se gameplay från Bioshock Infinite

Tio minuter gameplay, skärmdumpar och en lista över nödvändig information står på kvällens meny.

#irrational-games


Medlem
Se gameplay från Bioshock Infinite

det där såg jävligt trevligt ut.
jag fick myst/riven vibbar av den där berg-o-dal bane åkturen.

Medlem

M-m-m-mindgasm!

Medlem

det ser ju helt underbart ut


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Whoa!! Ser riktigt intressant ut detta. Blir nog ett givet köpt som med föregångarna. Thumbs up!;)

Medlem

Ser sjukt scriptat ut? :S Mer som en blandning av film och spel, momenten var ju knappast random?

Medlem

Ser mycket roligare ut än Bioshock.

Medlem

Alltså, det här hade varit perfekt ifall de hade kommit ut som film... riktigt najs, ser mycket mycket bättre och roligare ut än originalet.

Medlem

Det ser ju bra ut och man får se lite intressanta plasmider, men utöver att det nu är upp i luften istället för under vatten så vet jag inte om jag ser så mycket som är direkt nytt.

Medlem

Bioshock va bra men väldigt enformig miljö. Detta ser sjukt mycket bättre ut

Medlem

Det här var något vädligt väldigt annorlunda. Kan dom hålla det på den här nivån under hela spelet så hänger jag på hela vägen. Total inlevelse

Medlem

Svårt att tro att detta är riktigt gameplay, såg alldeles för scriptat ut. Men det såg jävligt imponerande ut!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

WTF!! Garrett!?

Eller inte? Lät aslikt i början.

Medlem

CoD-scriptat "filmspel" dvs rätt ointressant att "spela" (dvs titta på).


signatur
Medlem

Damen som sopade trappen medans huset brann... Bioshock är total vansinneshumor, vilket jag tycker är en egen nivå, scriptat eller inte.

Medlem
Skrivet av Mytos:

WTF!! Garrett!?

Eller inte? Lät aslikt i början.

Jodå, det är Stephen Russell.

Jag tänker inte på Garrett från Thief först dock... jag tänker på Captain William Diego från System Shock 2.

Han har dock gjort en massa röster i olika spel, grymt bra på vad han gör.

Även varit med i nån filmer också faktiskt, ingen jag sett men YouTube har allt.
http://www.youtube.com/watch?v=883hEJ7Xowo

Medlem
Skrivet av MKultra:

CoD-scriptat "filmspel" dvs rätt ointressant att "spela" (dvs titta på).

jag skulle säga mer scriptat än CoD, i det klippet vi fick se iaf.

hoppas på att det blir som första bioshock. det var en blandning mellan rätt öppet och linjärt. dom skriptade stunderna var utspridda lite här och där men alla var bra och intressanta, och blir spelet något som bioshock 1, så är jag med på tåget.

Medlem

GEEEE MIG NUUUUUUUU!!

Medlem

Jag trodde vi skulle få se gameplay? Det här var ju 100% på räls, precis som den första Killzone 2-rullen. Men men, folk går på det, så det säljer ju. Om det verkligen är renderat in-engine så är det dock snyggt, nästan i klass med en Final-Fantasy cinematic.

Medlem

fan vad coolt det verkar! must have


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

Såg ju nice ut, synd för den vidriga consol styrningen dock. Att dom aldrig visar pc gameplay istället.

AW8
Medlem

Ser coolt ut - och riktigt fina miljöer också!
Jag tyckte att BioShock var alldeles för instängt och mörkt, hoppas att detta innehåller en massa utomhusmiljöer.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

oj oj oj detta kommer bli grymt

Medlem

Detta vill jag ha! NU! GIMME!

Medlem

dreggelvarning

Medlem

dreggelvarning

Medlem
Skrivet av nicbex:

Ser sjukt scriptat ut? :S Mer som en blandning av film och spel, momenten var ju knappast random?

gör inget om det är scriptat, så länge det känns naturligt.

Medlem

Jag tror jag just gjorde i byxan.


signatur
Medlem

Det är ju en första demonstration av spelet, så klart att det är ganska hårt scriptat. Men det ser väldigt bra ut, men 2012? Var dom tvugna att starta hypen redan nu?

Medlem
Skrivet av nicbex:

Ser sjukt scriptat ut? :S Mer som en blandning av film och spel, momenten var ju knappast random?

Vad gör det om det är scriptat!? Det ser föbannat trevligt ut, och det verkar seama gött ihopa med oskriptat! Det här var som en fräsch vind på gaming sidan! Givet Köp. Ken Levererar igen!


signatur

Nämen!

12
Skriv svar