Lanseringsrullen från Dead Rising 2

Robot
inK
Medlem
Lanseringsrullen från Dead Rising 2

Fick hem mitt idag.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Nej tack, finns inget mer jag hatar än tidsfrister i spel, antingen får jag slakta zombies utan att behöva kolla på klockan hela tiden så jag inte missar händelser eller så får det vara.

Medlem

Absolut inget att glädjas åt, om den här skitserien är tänkt att ta över RESIDENT EVIL, så blir jag mkt besviken och kommer att bojkotta Capcom stenhårt i framtiden.

det här spelet suger fetare än hawx 2 och Halo reach tillsammans

Dead rising var mkt mer utmanade och roligt än vad 2an är tänkt att vara

1/2 Zombie, inte mer

FZ ger säkerligen en stark 4


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

Håller med 7an.. Spelet hackar på gränsen till ospelbart (på konsol, funkar säkert fint på PC), har animationer som får de i Resident Evil 5 att se mästerliga ut, och envisas fortfarande med att ha dialogrutor istället för röstskådespelare när man pratar med folk i världen.

Ettan var nyskapande, det här är bara skräp som kanske hade funkat 2006, men inte idag :(.

Medlem

Undrar hur det här fungerar på PC??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Gnäll gnäll och mer gnäll.. Finns det ingen som kan säga nåt positivt om spelen som släpps nu för tiden?

Medlem

Nea, att Dead Rising skall ersätta Resident Evil är inget jag hoppas på. Dead Rising tycker jag är bra spel, skulle vilja att de fortsätter med båda två. Om jag måste välja blir det Resident Evil.

Medlem

Man har höga förväntningar på Capcom efter RE5 .. Heh

Medlem
Skrivet av phobic:

Man har höga förväntningar på Capcom efter RE5 .. Heh

RE5 var bra enligt mig, nåt av de bättre co-op spelen jag kört.
Men de hade tjänat på att byta namn och karaktärer, så folk som dyrkar 1-3 ej hade blivit så jävla besvikna.

Jag vet inte vad jag skall tycka om Dead rising ännu, har precis köpt Case Zero och är ganska uttråkad efter 25 minuters spelande.

Inaktiv
Skrivet av bapelsin:
Skrivet av phobic:

Man har höga förväntningar på Capcom efter RE5 .. Heh

RE5 var bra enligt mig, nåt av de bättre co-op spelen jag kört.
Men de hade tjänat på att byta namn och karaktärer, så folk som dyrkar 1-3 ej hade blivit så jävla besvikna.

Jag vet inte vad jag skall tycka om Dead rising ännu, har precis köpt Case Zero och är ganska uttråkad efter 25 minuters spelande.

Ettan hade ju precis samma känsla. Man blev uttråkad efter kanske 25-30 minuter men det är ändå roligt att leka runt och testa alla vapen

Medlem

Imorrn då..


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

1
Skriv svar