Civilization V-demo ute nu

Medlem

Demot funkar inte för mig? Står bara "Civilization V: demo" Har slutat att fungera..

Medlem

Om det finns någon som skulle kunna hjälpa mig med detta skulle det va snällt!

Medlem

sjukt bra spel

har spelat IV

Moste prova Demon

Citat

detta kommer äga

Medlem

100 turns Civ-demo ger en lika mycket hum om spelet som en 2minuters in-game-film. Riktigt besviken på hur de gjort demot. Funderar på om det kanske varit bättre om man börjat med tre, fyra städer en bit in i tech och infrastruktur. När man började få något som liknade vaggan till en civilisation så var det slut.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Första gången jag testar Civilization spelen. Fattade noll, men ska vänta på hela spelet, antar att det finns någon tutorial eller liknande så man kan lära sig. Flyter på riktigt fint och är ruggigt snyggt också.

MFC
Medlem

My civilization will stand for corruption, manipulation and war!

YES WAR!

YARR!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ååååå va bra det var... 100 turns gick för fort bara. skulle ha var mer.

Inaktiv
Eek
Medlem

Demot var nice som fan!
00.01 sitter man klistrad...

YEAH!!!

Medlem

Jag blev glatt överraskad över hur pass slipat och polerat Civilization 5 demot var. Lite kort kanske, men funkar som demo.

Man får anta att det fulla spelet blir lika bra.

Givet köp som kommer ger många år av glädje.

Medlem

00.01? Blir väll 01.01 för på info står där 5pm PST

Medlem

Saknar civ1 och civ2 där man fick bygga sitt tronrum bit för bit om man gjorde bra ifrån sig. Nån som vet om detta återinförs?

Medlem

Oj, bara minuter kvar så kan man låsa upp... (edit: nej, det var visst release 5 pm PST så ett tag kvar)

Köpte spelet igår, utan att ha provat demot. Tror knappast jag kommer att bli besviken.

Medlem

Någon som får igång det på steam nu?

Medlem

Nä men kl 01:00 funkar det.

Medlem

kk god natt då...

Medlem
Skrivet av Trekis:

00.01? Blir väll 01.01 för på info står där 5pm PST

Kl 02 väl? (PST är ju UTC-7 och vi har UTC+2 just nu, med sommartiden).

Hursomhelst... god natt! Worth waiting for, efter jobbet.

Medlem
Medlem
12
Skriv svar