inK
Medlem
NHL 11 - EASHL

Dags att snöra på skridskorna igen.
Tänkte dra igång ett nytt EASHL-lag ikväll, men för tillfället är vi bara två stycken. Vi är ett backpar som söker tre stabila forwards framför oss.

Mic är ett extra plus ifall ni har.

VB: inKoperative
HB: jagheterleo
VF:
C:
HF:

MV:


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Ja är gärna me på några matcher.. Spelar VF om de fortf är ledigt.

Kan dock inte påstå att ja e en Stabil spelare


signatur

PSN: Draobs

Medlem

Jag vet inte riktigt.. har inte spelet men funderar på att skaffa det till jul. Om då laget fortfarande är aktivt så är jag gärna med om det blir så att det skaffas då.

Medlem

Ska köpa det till veckan. Är väl inte så jättebra men om jag kör mer så kan jag ju bli bättre:D Spelar helst HF eller VF av platserna som är kvar

Medlem

har inte bestämt mig om jag ska köpa detta eller ej men om jag gör så är jag gärna med


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

inK
Medlem

På grund av ren lathet, andra spelval eller en salig blandning så har skapelsen av laget inte blivit till förrän idag.

Numera finns Lynx IK att ansöka till ifall ni är intresserade av att spela. Vi är som sagt 2 backar som söker spelare framför oss.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Skulle behöva lite spelare till mitt nystartade lag. har startat det tillsammans med en annan gubbe. Jodå, vi är 30+. Vi skulle behöva folk till hf, vb, hb och en målis. Vi ser gärna att man är 20+. Sen spelar vi kanske inte råseriöst, men en 3 kvällar i veckan kommer vi minst köra. Hör av er, helst via msn (zacke5@hotmail.com) om ni är intresserade!

Medlem

Har ni en aning om vilken tid på kvällarna? e hemma från jobbet vid 00:00 och vill gärna gå med i ett lag. bara höra av er av tiderna. kan spela vilken forwardposition som helst

1
Skriv svar