Billigt Civilization V på Direct 2 Drive

Robot
Inaktiv
Billigt Civilization V på Direct 2 Drive

30 pund är ju inte 300kr?

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

30 pund är ju inte 300kr?

My bad. Misstog pundsymbolen för eurons dito. Misstaget är rättat.

Medlem

Googla "30 GBP"


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Om man vill köpa det i en lokal butik så kostar den 379 kr som download på Cdon on demand. (5% när man lägger produkten i kassan)

Inaktiv

419 inklusive frakt från webhallen, installerar nu

Medlem

Finns för 27 pund (292 kr) på www.getgamesgo.com.

Medlem

Kan tipsa om att spelet finns för 276 kr inkl. frakt på www.dustinhome.se för studenter.

Registrera dig på:
http://www.dustinhome.se/DynamicPage.aspx?PageID=262

Medlem
Skrivet av Panimala:

Finns för 27 pund (292 kr) på www.getgamesgo.com.

Tackar för tipset. på väg hem via steam nu ;D

Medlem

Köpte precis från Get Games. Känns bra

Medlem

om man köper via get games får man något som gör så man kan ladda hem via steam då? aldrig köpt digitalt någon annanstans än steam och gamersgate.

Medlem
Skrivet av Scream112:

om man köper via get games får man något som gör så man kan ladda hem via steam då? aldrig köpt digitalt någon annanstans än steam och gamersgate.

Så fort köpet gått igenom så får du en nyckel som du sedan bara skriver in i steam så läggs spelet till där. Funkar enkelt och bra

Medlem

Både D2D och GG krånglar när mitt kort verifieras :/ Många som vill handla CiV billigt kanske?

Medlem

Köpte det precis på Get Games eller vad det hette. Ska bli kul som fan att komma hem och spela efter en tung dag på jobbet!:)

Medlem
Skrivet av Boerje:

Både D2D och GG krånglar när mitt kort verifieras :/ Många som vill handla CiV billigt kanske?

Har du glömt att aktivera "Verified by Visa" möjligtvis? DEt hade jag gjort när de började med den skiten. Tog mig 13 olika kortköpsförsök innan jag kom på att man var tvungen att göra det

Inaktiv

Hej alla! Mitt namn är Andy och jag jobbar för Get Games. Jag tänkte att jag skulle låta dig veta att förutom att Civilization V till ett billigt pris, vi har också ett Ubisoft försäljning på nu!

Du kan få Anno 1404 + Venice för 34,98 €! (Eller £ 12,48 om du föredrar det)

Också - Call of Jaurez för £ 4,99 / 7,99 €

http://www.getgamesgo.com/catalogue/browse/SALE

Jag tyckte bara att ni vill veta:)

Ledsen om min svenska är skräp, fuskade jag och använde Google Translate.

Tack,

Andy

Medlem
Skrivet av Panimala:

Finns för 27 pund (292 kr) på www.getgamesgo.com.

Skit att jag missade det där! Köpte det mycket dyrare på Steam. -_-

Nåja, köpte det på getgamesgo åt min sambo i alla fall.

Medlem
Skrivet av Gurant:

Har du glömt att aktivera "Verified by Visa" möjligtvis? DEt hade jag gjort när de började med den skiten. Tog mig 13 olika kortköpsförsök innan jag kom på att man var tvungen att göra det

Nej, det var HTTP 500 och 503 i checkouten, på femtioelfte försöket funkade det dock So far ett bra spel fast med någon bug som borde varit löst innan release...

1
Skriv svar