Robot
Tumble

Historien om hur Jengas barn upptäckte den stora världen, kärade ner sig i Nintendo och sålde sig billigt.

#tumble


Medlem
Tumble

Flerspelar funktionen i det här spelet är riktigt kul tycker jag om man har 2 move kontroller dvs men det näms ju inte ens med en mening. Kanske skulle slänga in lite mer reklamplatser på hemsidan (får det plats?) så du har råd att göra en riktig recension.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Flerspelar funktionen i det här spelet är riktigt kul tycker jag om man har 2 move kontroller dvs men det näms ju inte ens med en mening. Kanske skulle slänga in lite mer reklamplatser på hemsidan (får det plats?) så du har råd att göra en riktig recension.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Bättre kunde ni gjort.
Tycker att Gametrailers review var mycket bättre http://www.gametrailers.com/video/review-pod-tumble/703857


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Sito:

Flerspelar funktionen i det här spelet är riktigt kul tycker jag om man har 2 move kontroller dvs men det näms ju inte ens med en mening. Kanske skulle slänga in lite mer reklamplatser på hemsidan (får det plats?) så du har råd att göra en riktig recension.

Om du slutar dubbelposta så får dom plats med mer reklam. ^^

Skägg.
10 Chambers

Tyckte att mp var ganska slentrianmässigt byggt och inget som varken höjde eller sänkte spelet. Och de är inte mer reklam idag än innan nylanseringen.


signatur
Medlem

Vadi i? + Kontrollen(Synkad) - Kontrollen(Osynkad) Vad vill ni med det?


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av Gottn:

Vadi i? + Kontrollen(Synkad) - Kontrollen(Osynkad) Vad vill ni med det?

Det undrar jag också :\

Medlem

Metacritic ligger på 70% - http://www.metacritic.com/game/playstation-3/tumble

Verkar vara väldigt delade meningar över hela PS Move. Dock har jag inte sett nått bra betyg alls(av vad jag minns) på nått Move spel på FZ medans andra är mer positiva, så nu slutar jag bry mig om FZ-betyg när det gäller just PS Move!

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Gottn:

Vadi i? + Kontrollen(Synkad) - Kontrollen(Osynkad) Vad vill ni med det?

Det undrar jag också :\

Det hjälper om ni faktiskt läser recensionen.

Medlem

Spelet verkar juh vara en mer eller mindre kopia på Boom Blox till Nintendo Wii. Kanske borde nämnas? *Klaga*

Medlem

Testade Move-eländet häromdagen. Precis lika ointressant nu som när originalet släpptes (Wii). Det blir inte ett dugg roligare bara för att grafiken är bättre. Same Difference...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Eller så sparar man en slant och tar fram byggklossarna man hade som liten.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Verkar vara väldigt delade meningar över hela PS Move. Dock har jag inte sett nått bra betyg alls(av vad jag minns) på nått Move spel på FZ medans andra är mer positiva, så nu slutar jag bry mig om FZ-betyg när det gäller just PS Move!

Låter som en bra idé, viktigt att bara hålla sig till sidor som ger bra betyg till konsoler/tillbehör man gillar, PS3fanboys.com kan jag rekommendera varmt
Kanske vore en idé att läsa recensionen och se om kritiken är rättfärdigad?

Läs recensionen, se vad som är bra/dåligt, jämför med andra recensioner och bilda en uppfattning. Tycker du det som är bra överväger det som är dåligt, köp produkten (oavsett betyg). Jag ser hellre ett lågt betyg med en kritisk men ärlig recension, än bra betyg och så blir man besviken på en skitprodukt, men det är väl bara jag

Skägg.
10 Chambers

Om ni tittar på spannet på Meta så ser ni att det finns de som är av samma åsikt som oss, och som tokhyllar det. Efter fyra år med Wii är det svårt att bli imponerad av något så enkelt som klossbyggande. Jag hoppas att Sony inte gör samma misstag som de många Wiimote-spelen: luta sig för tungt på själva mekaniken snarare än vettigt gameplay.

Gällande plus minus på kontrollen så funkar den ypperligt när den är synkad, mindre bra osynkad, vilket sker lite för ofta.


signatur
Medlem

Herregud att folk FORTFARAN bölar om ett betyg. Tror ni på allvar att det är någon anti PS3 konspiration på FZ? Väx upp för helvete. Killen gillade väl antagligen inte spelet? Samma jävla gnäll på Uncharted 2 när det släpptes. "OMG FICK BARA EN 8:A!?!?!?!?!?!!!1111" Det var ett briljant spel. Rescensenten gillade väl antagligen inte spelet bara. Ni som inte tyckte en 8:a får tycka precis vilket betyg ni vill. Jag har sett spel som får 10 på en sida och 2 på en annan. Det är så det fungerar.

Medlem

PS3 va så avis på Wii att de va tvungna att få börja spotta ut mediokra spel, här har vi det första av ett par hundra sanna mina ord.

Medlem
Skrivet av Phantasman:

Herregud att folk FORTFARAN bölar om ett betyg. Tror ni på allvar att det är någon anti PS3 konspiration på FZ? Väx upp för helvete. Killen gillade väl antagligen inte spelet? Samma jävla gnäll på Uncharted 2 när det släpptes. "OMG FICK BARA EN 8:A!?!?!?!?!?!!!1111" Det var ett briljant spel. Rescensenten gillade väl antagligen inte spelet bara. Ni som inte tyckte en 8:a får tycka precis vilket betyg ni vill. Jag har sett spel som får 10 på en sida och 2 på en annan. Det är så det fungerar.

Yep...den ena recensenten fick två bjudresor till LA för samtal med utvecklare och gratis middagar och/eller boende, ex antal beta- versioner att lattja med hemma och utgivaren fick endast reklamplats överallt på webbsidan eller i tidningen för ett väldigt bra pris.

Den andra recensenten fick en kopia att testa.

Undra vilken sida/tidning som gav mest rättvist betyg...

Medlem

Hur roligt som hellst med att spela med hela familjen. 8 av 10 i betyg av mig...

1
Skriv svar