Quantum Theory på ny rulle

Robot
Medlem
Quantum Theory på ny rulle

***Som sagt, tänk Gears of War, tänk japanskt.***

Mja du, ser ganska likt gears of war XD
men dock nice, jag skulle inte säga nej precis ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Finns Demo på Xbox Live, måste säga att det var riktigt, Riktigt, RIKTIGT!!! USELT.
Vi snackar "Vampire Rain"-uselt

-Kändes definitivt inte som en AAA titel,
det kändes som om dom tagit gameplayet från gears of war och och dragit ner grafikslidern ett gäng snäpp.
och lagt till nått idiotiskt Melesystem som involverar en till karaktär (oerhört klyshig tjej med svärd o rustning som såg hämtad rakt ur närmsta F2P asiatiska MMORPG.

Nej ush och fy, stay away.. det e mitt råd


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Finns Demo på Xbox Live, måste säga att det var riktigt, Riktigt, RIKTIGT!!! USELT.
Vi snackar "Vampire Rain"-uselt

-Kändes definitivt inte som en AAA titel,
det kändes som om dom tagit gameplayet från gears of war och och dragit ner grafikslidern ett gäng snäpp.
och lagt till nått idiotiskt Melesystem som involverar en till karaktär (oerhört klyshig tjej med svärd o rustning som såg hämtad rakt ur närmsta F2P asiatiska MMORPG.

Nej ush och fy, stay away.. det e mitt råd

Mjadu,
tycker du inte om svärd och rustningar?
eller är det för att du inte tycker om asiatiska spel?

Jag tycker att det ser awesome ut, men ska nog testa demot
tycker om spel med asiatisk stil ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Haha, till viss del har du nog rätt, jag gillar asiatiska grejer till viss mån, arkitekturen bl. annat, men jag avskyr allt vad anime och manga heter.

Men nej, det var inte därför jag tyckte demot var uselt. Det kändes bara så jävla billigt på nått sätt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag är glad att jag spelade demon till PS3. Nu vet jag hur dåligt det är.

Håller med Zymac, QT känns riktigt dåligt. Som en sunkig GoW wannabe. Spelade igenom hela demon, men tyvärr, det sög.
Och ja, jag gillar asiatiska spel, svärd och rustningar.

Blev desto gladare av Enslaved-demon. Lägger mycket hellre mina pengar på det än på QT.

Det finns bara en Gears of War, och det här var inte i närheten. Det är samma plasticitet varje gång japanerna ska försöka vara våldsamma, det enda som fattas är rosa kanniner som brinner.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Zymac:

Finns Demo på Xbox Live, måste säga att det var riktigt, Riktigt, RIKTIGT!!! USELT.
Vi snackar "Vampire Rain"-uselt

-Kändes definitivt inte som en AAA titel,
det kändes som om dom tagit gameplayet från gears of war och och dragit ner grafikslidern ett gäng snäpp.
och lagt till nått idiotiskt Melesystem som involverar en till karaktär (oerhört klyshig tjej med svärd o rustning som såg hämtad rakt ur närmsta F2P asiatiska MMORPG.

Nej ush och fy, stay away.. det e mitt råd

Kan bara instämma.
Detta var ett jag längtat efter men satans vad demot kändes B.
Ingen känsla i vare sig gubbe eller vapen.

1
Skriv svar