Robot
Epic Mickey

FZ åker till Köpenhamn för att kika närmare på Warren Spectors tolkning av en Musse Pigg som sabbar världar och möter okända släktingar. It's gonna be epic.

#epic-mickey, #disney-interactive-studios, #infamous, #jak-and-daxter-the-lost-frontier, #deus-ex


inK
Medlem
Epic Mickey

Hade varit bättre utan svensk röst.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

gilalr den svenska rösten men på nåt sett käns det som att han bäretar på fel perspektiv eller vad man kan kalla det.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ser bra ut, på engelska ska det vara om det ska bli köp


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Musse verkar efterbliven, ska inte han vara smart?

Medlem

Jag har trott på det här sedan dag ett och gör det fortfarande. Jag kanske inte tillhör den primära målgruppen men jag kommer alltid att ha en svag punkt för plattformsspel.

Medlem

* Springer efter mitt snes, ikväll blir det The Magical Quest starring Mickey Mouse *

Medlem

Tycker att det är en ganska bra röstskådespelare på den svenska versionen TBH. Verkar riktigt spännande. Blir tilla tt köpa detta åt min lillebror, han kommer älska det.

Snygg grafik, men detta är för småbarn...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har en känsla av att dom håller tillbaka dom skrämmande momenten.

[http://www.slashgamer.com/wp-content/uploads/2009/07/EpicMick...]

[http://media.giantbomb.com/uploads/0/9451/1097814-12493572791...]

Även ifall vi inte har sett mycket av concept arten komma till liv ännu, så tror jag fortfarande att vissa av dom faktiskt kan finnas i spelet.

Inaktiv

Tycker rösten inte alls passade till Musse... Om man nu inte tänker på Musse som en gammal skäggig gubbe.

Medlem
Skrivet av robineng:

Tycker rösten inte alls passade till Musse... Om man nu inte tänker på Musse som en gammal skäggig gubbe.

inte för att vara taskig, men hur kan du inte förstå att det var trollkarlen som pratade, inte Musse?

Medlem

var det bara jag som såg något helt annat än en wiimote?


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem
Skrivet av Amtays:

var det bara jag som såg något helt annat än en wiimote?

Nä, jag såg något helt ammat vid första blicken

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Snygg grafik, men detta är för småbarn...

Är det bara jag som finner barnsliga kommentarer som dessa smått ironiska.

Tror inte det är särskilt många småbarn som uppskattar den gamla stilen eller förstår hur pass gamla dem faktist är.

Ser inget som tyder på att en äldre spelare inte skulle kunna ha skoj med detta spelet.

Personligen är jag skeptisk även om jag hoppas på att det ska bli en värdig utmanare till Magical Quest.

Medlem

Väldigt intressant spel, synd bara att det är till Wii för jag har ingen

1
Skriv svar