Peter Molyneux son vill ha Half-Life 3

Medlem

Känns lite som Valve försöker tiga ihjäl Half-Life, för att sen när alla ha glömt det, säga att de "precis lagt ner det! :/


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Haha... vilken härlig video. Gillar speciellt ungens reaktion på pappans inhopp om Fable 3. Blev ju riktigt förbannat där en stund.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

fyfan vad gay och meningslös video. Jag hatar brittisk accent. NUKE IT!

Jaja, hade det inte varit du hade det varit nån annan.:\ Sjukt att alltid nån som ska komma sticka ut från mängden..

Ont. Måste hålla med 99% utav folket där innan att de var en jäkla härlig video, åsså när Peter ska kolla in en liten snabbis åå lägga till "buy Fable 3"

Medlem

"can wait a couple more... couple more years and stuff"

Noooooooo! Uppmuntra inte valve till att ta flera år till på sig att göra färdigt skiten xD

Medlem

Haha riktig bra och rolig video. Om inte Valve ser till att snabba på nu pga av detta så vet jag inte vad.

Medlem

Jag vill inte ha ett nytt Half Life, spelhistoriens mest överskattade spelserie. Satsa på något nytt och bra istället.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Som många sagt, charmigt.

Medlem

GE MIG HALF LIFE 3 !


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Risken är väl att han kommer att vara i målbrottet innan HL3 kommer. :\

Medlem

Ett Orangebox 2 med HL3, Portal 2 och TF3 skulle inte sitta fel

Medlem

Totally made my day :). Söt unge

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag vill inte ha ett nytt Half Life, spelhistoriens mest överskattade spelserie. Satsa på något nytt och bra istället.

Första Half Life var helt okej, resten kunde de hoppat över..
Är nöjd över att de verkar satsa mer på Portal 2 än HL atm faktiskt.

Medlem

Hehe ganska sött.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Inaktiv

Vill ha Half Life 3 pga slutet i Episode 2, pga jag vill vet vem Gman är och vad som kommer hända härnäst i spelets värld.

Medlem
Skrivet av UltimateForLife:

"And that was my dad, he was being a bi-... silly person."

"... bit of a silly person." om du inte hörde det. Alla barn svär inte

Söt unge hur som helst, hoppas Valve lägger på ett kol med HL3 så att han hinner spela det innan han går i pension.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Håller med grabben, dags för Half-Life Episode 3 info Valve, det var nu ett bra tag sen jag fick Orange Box och allt som var gott inuti, men det håller inte för evigt.

Skrivet av Heya:
Skrivet av bjosarn:

Jag vill inte ha ett nytt Half Life, spelhistoriens mest överskattade spelserie. Satsa på något nytt och bra istället.

Första Half Life var helt okej, resten kunde de hoppat över..
Är nöjd över att de verkar satsa mer på Portal 2 än HL atm faktiskt.

Håller inte med alls, Half-Life 2 var definitivt bättre än sin föregångare och Half-Life serien står fortfarande ut som nog det bästa inom FPS-genren. Portal 2 kommer bli riktigt kul kan vi slåd vad om, men jag vill se mera kofot och Alyx.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Klockrent! Fram för mer kärlek mellan spelbolagen!


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Med tanke på att föräldrar ofta återspeglas i sina barn så verkar Peter Molyneux vara en väldigt sympatisk person!

Otroligt charmigt klipp, mer sånt! Nu måste nästan Valve svara, ska bli spännande att se hur de väljer att gå tillväga.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Gud vilken gullig video!

Medlem

Valve, dags för en av era tre överaskningar!


signatur

Nämen!

Medlem

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWW VA JÄTTEGULLIGT!!!!!!!!!!!!!! - Vem i helvete bryr sig

Medlem
Skrivet av whoracle:

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWW VA JÄTTEGULLIGT!!!!!!!!!!!!!! - Vem i helvete bryr sig

varför skriver du en kommentar då? vem i helvete bryr sig om att du inte bryr dig...?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

12
Skriv svar