Smuggla vilt i The Old Republic

Robot
Medlem
Smuggla vilt i The Old Republic

grafiken ser bättre ut nu är i de första filmerna. skönt.

Medlem
Skrivet av Mhorix:

grafiken ser bättre ut nu är i de första filmerna. skönt.

Fast animationerna är fortfarande stela och usla.

Medlem

Håller med om att animationerna är lite stela o trista :/ Men vi får se när spelet släppts! Mycket har ju förbättrats sedan de första videos som visats och jag är fortfarande väldigt sugen på det här spelet

Medlem

Håller med precis vad som nämnts. Behagligare grafik ser det ut som, men animationerna är väl inte guld värt. Förhoppningsvis så är gameplay så pass roligt att jag inte ens bryr mig.

Det här är lika mycket Star Wars som Rederiet...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Var det där en wookie? Faaan, det här är verkligen Harrison Ford-klassen av alla MMO klasser, nu vill jag spela det här.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det här är lika mycket Star Wars som Rederiet...

Vad är inte star wars här i!?!?!?!!!!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Moderator | Testpilot

Skojj att det är så länge kvar tills spelet släpps och jag vill redan ha det. Typ som guild wars 2, december 2011.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

"Smuggla vilt"
Det låter som att man kan bli en som smugglar renar och älgar.

Medlem

På den filmen ser det stelt ut men på den här http://www.youtube.com/watch?v=-jxlTbkW2uA&feature=related ser det ganska bra ut.

Medlem

Det ser fortfarande ut som att de har glömt bort den allra viktigaste gameplay-delen av ett spel; spelkänslan. Spelet verkar lovande men det ger verkligen inte sken av att vara en njutning att kontrollera.

Man lär väl upptäcka hur det verkligen står till så småningom

1
Skriv svar