Good Old Games eftersträvar 250 titlar till

Robot
Good Old Games eftersträvar 250 titlar till
Medlem
Good Old Games eftersträvar 250 titlar till

Framförallt vill jag att EA ska börja ge ut spel hos GOG.

Dungeon Keeper
Populous
System Shock
Little Big Adventure
NoX
Blade Runner
American McGee's Alice
Alpha Centauri

Liksom...

Medlem

Alla Impression Games spelen tack, speciellt Pharaoh.

Medlem

JoWood finns på både GOG och Steam... Men inget av dem har historiens bästa rallyspel... Rally Trophy Multi var svårt att få igång vettigt på XP och på Win7 går det inte ens att ställa in kontroller.

Så Rally Trophy är det enda jag verkligen vill att GOG skall sätta tänderna i!

Medlem

Ja, EA måste skärpa sig och låta GOG släppa deras gamla spel.
LBA och American McGee's Alice är spel som jag köper direkt om de kommer ut.

Impression Games hade varit awesome att få ut också.
Men Pharao < Farao.
Som tur är äger jag redan Farao på svenska, ni som inte fått nöjet att lyssna på det se på det här: http://www.youtube.com/watch?v=2NIbLTLHc7I

Medlem

Är tydligen ett missförstånd, gog har inte någon övre gräns för hur många spel dom skall ha i sin katalog. Följande uttalande finns på gogs forum:

Citat:

Hi guys,

I haven't read the entire interview except for the part you guys posted here, but I heard about this earlier today and as far as I know, this is just a one big misunderstanding. The interview was conducted over a phone and the quality of the connection was super horrible... and, sadly, this is just a very unfortunate result of all that (no, we don't author that interview) so please do not jump to conclusions.

Every single GOG.com employee, including Mr. French monk ;), knows that there is way more than 250 great games that deserve a spot on GOG.com... not to mention that every single year more and more games will become "oldies"

Medlem

Day of the tentacle :C

Inaktiv

Skulle köpa Dungeon Keeper spelen direkt om dom någonsin dök upp på GOG!

Medlem
Skrivet av Flame:

Framförallt vill jag att EA ska börja ge ut spel hos GOG.

Det vore trevligt, System Shock är min främsta favoritspelserie genom tiderna.

Little Big Adventure är riktigt bra det med, och Wing Commander 1-4, Syndicate, Blade Runner, Alice och Undying.

Skulle gärna se spel från Lucasarts där också, Day of the Tentacle, Day of the Tentacle, Dark Forces, Jedi Knight: Dark Forces 2 osv.

Och så UFO: Enemy Unknown och Terror from the Deep, även om de finns redan på Steam.

Medlem
Medlem
Skrivet av rybban:

Silver

skulle inte sitta helt fel


signatur

no i will not go loladin no not at all

Medlem

Är det nåt speciellt med dessa versioner, typ bättre grafikt eller bara att de funkar i Windows XP/7?


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar