Parasite Eve 1 och 2 att vänta till PSN

Robot
Inaktiv
Parasite Eve 1 och 2 att vänta till PSN

Ord kan inte uttrycka hur glad jag blir
Parasite Eve spelen har varit en av mina favorit serier, blir ett lätt köp

Medlem

Har aldrig spelat dem men har alltid velat Så det här var en god nyhet!


signatur

Videomupp

Medlem

Det var nästan lite grann det här som jag väntade mig. Eftersom att Square Enix nu har gett ut hela "PS 1 Final Fantasy-trilogin" och Vagrant Story. Det var liksom tvunget att bli nått av dom här spelen (hoppades jag då iallafall:P). Lite orolig dock inför ändringarna. Vill ju helst spela dom i "originalskick"

Medlem

Woohoo! Tack som in i h****** för detta. Vill köpa 3rd Birthday men tyckte det var lite trist att inte få köra de andra innan. Det blir ett direktköp när de kommer ut på marknaden.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Kul att alla som inte fick chansen att spela det under PS1-tiden får den nu!
Första spelet var skitbra, andra helt ok.

Medlem

Blir lätt ett köp.
Helt underbara spel

Medlem

PS1-spelen jag helst vill se på PSN är Castlevania: SotN, Suikoden och Suikoden 2.

Chrono Cross vore trevligt också, men då det aldrig släpptes i Europa under PS1-tiden, så är det inte speciellt sannolikt det kommer hit nu heller.

Missade 2:an back in the day, skönt att få en ny chans nu!


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

PS1-spelen jag helst vill se på PSN är Castlevania: SotN, Suikoden och Suikoden 2.

Chrono Cross vore trevligt också, men då det aldrig släpptes i Europa under PS1-tiden, så är det inte speciellt sannolikt det kommer hit nu heller.

Dock så finns Castlevania ute Dock bara på amerikanska om jag minns rätt. Men det är inga problem att köpa därifrån och spela.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar