Se gameplay i Darkspore

Robot
Medlem
Se gameplay i Darkspore

jag vet inte om jag ska gråta för döden av en annan genre, eller skratta åt desperationen maxis har för att få folk att vilja ha deras spel...


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Bra att de provaar någonting nytt... jag fastnade aldrig själv för Spore.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av torylva:

jag vet inte om jag ska gråta för döden av en annan genre, eller skratta åt desperationen maxis har för att få folk att vilja ha deras spel...

..."desperationen".
Vad skulle Maxis ha för skäl till att bli desperata? Har inte både "The Sims" och "Spore" sålts i siffror som skulle kunna göra andra utvecklare desperata?

Sorgligt, var är tjusningen i allt det här?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker det ser ganska trevligt ut.

Medlem

Jag har svårt för spel där man måste spendera tid på flera karaktärer.
Jag föredrar att lägga all tid på min huvudkaraktär, vill jag spela annan "klass" så spelar jag om spelet bara som något annat.
Hoppas på ett demo/beta innan jag lägger pengar på ett.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Fastnade inte heller speciellt för Spore, men det här är det mest intressanta spel jag sett från Maxis.

Ps. Fastnade aldrig för Sims heller, eller egentligen hatar jag The sims, så det här är ett steg åt rätt håll!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Men aah, varför glömdes hela det bra med Spore bort? (dvs den inledande delen, simma i ursoppan och utvecklas)

Medlem
Medlem

Kommer garanterat bli lika tomt och besvikande som Spore.

Det finns ingen som helst chans att detta spel någonsin skulle kunna hoppas på att tävla bland de stora. Inte en suck.

Oengagerande så in i vassen.

1
Skriv svar