Nya rykten kring PSP2

Robot
Nya rykten kring PSP2

Massor av utvecklingskit ska ha skickats till utvecklare.

#sony, #nintendo


Medlem
Nya rykten kring PSP2

ZOMGWTFLOL!!

Seriöst dock, det var väntat.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Det vore fett, älskade mitt PSP1 tills den dog av mystiska omständigheter (sen hur batteriet lossnade, skärmen sprack, umd enheten fastnade, joysticken försvann HAR JAG INGEN ANING OM HUR DET GICK TILL)

Medlem

Najs, nu blev man taggad

Medlem

Två spakar*... äntligen kanske det kan komma vettiga spel. speciellt om det finns någon form av avtryckar knapp för pekfingrarna.

*Om konceptbilden nu har någon som helst koppling till verkligheten dvs.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Rent utseendemässigt ser den riktigt trevlig ut, om man nu skall gå efter konceptbilden då. Dock hade jag hoppats på en PSP Phone, men man får väl se vad som händer och fötter.

Medlem

såg sjukt grym ut ihopfäld.. jävlar

Medlem

Jag vill ha en <3 hehe psp phone kan dom inte lägga till så man kan använda en psp som en telefon

Ser sjuk otymplig ut. Axelknapparna liksom...på sidan?

Medlem

Bilden är bara gjort av något fan på www.deviantart.com. Gammal bild. Jäkligt häftig dock!

Undrar hur den riktiga modellen kommer se ut.

Medlem

Som sagt ovan, konceptet på bilden har flutit runt på internet ett par år så det där är inget annat än en fanboy-baserad 3D model, dvs CG.

Inaktiv

Hur ska man hålla i den? :S

Medlem

Ja konceptbilden ser fin ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vill ha!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Me want touchscreen! Den såg fett nice ut dock... lite klurigt att hålla den dock om den ser ut så när den släpps, men det var la samma sak med Ipaden och den var inte överdrivet svår att hålla i.. " shifty eyes "

Medlem

hoppas den kommer XD

1
Skriv svar